- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Pro řízení techniků bude CETIN používat cloudové řešení IFS
Společnost CETIN Group oznámila, že nasadí řešení IFS Cloud for Service Management pro řízení workflow servisních techniků, ať už jde o připojování nových koncových zákazníků nebo údržbu sítě. Cílem implementace nového cloudového systému je získat nástroj pro jednodušší odbavení stále rostoucího počtu zákazníků a podpořit agilnější přístup ve srovnání s aktuálně využívaným řešením. Řešení IFS poskytne CETINu pokročilé možnosti plánování workflow a možnosti měnit skladbu práce mobilních techniků v reálném čase.


Řešení IFS pro řízení služeb má pomoci CETINu při údržbě jeho rozsáhlé sítě a při optimalizaci nákladů na poskytování služeb. Mezi očekávané efekty patří jak snížení nákladů, tak zlepšení spokojenosti zákazníků. Nový nástroj pomůže zefektivnit využití zdrojů tím, že umožní plánování práce v reálném čase s automatizovaným přidělováním na více než 2000 mobilních techniků na základě mnoha faktorů včetně optimální trasy, jejich vybavení nebo jejich kompetencí.
Po implementaci řešení bude CETIN moci efektivně zkoumat dopad klíčových rozhodnutí týkajících se údržby a oprav sítě, které zpracovávají mobilní technici. Bude také možné snadno kontrolovat zpracování požadavků koncových zákazníků, plánování a přidělování pracovních příkazů mobilním technikům na základě kombinovaných požadavků a vytvářet nejrůznější scénáře nasazení terénního servisu s vyhodnocením možných variant.
„Nasazení IFS Cloud nám umožní poskytovat lepší služby našim zákazníkům: ať už se jedná o připojení nových zákazníků nebo veškeré činnosti údržby a oprav, které se týkají více než 25 velkoobchodních partnerů a jednoho milionu připojených domácností,“ říká Petr Holý, ředitel útvaru IT ve společnosti CETIN a dodává: „IFS Cloud for Service Management bude nasazen v ČR, ale do budoucna je možné i jeho využití pro celou skupinu CETIN.“
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |