Platforma pro zabezpečení cloudu

Společnost Symantec představila pod názvem Symantec O3 bezpečnostní platformu pro ochranu podnikových cloudových aplikací a infrastruktury. Novinka kombinuje řízení přístupu, ochranu informací a řízení shody v jediném jednoduchém řešení. Platforma Symantec O3 pomůže podnikům odstranit stávající bezpečnostní nedostatky cloudu. Vytvoří nový kontrolní bod, který ochrání identity a informace napříč všemi cloudovými službami. Symantec O3 se skládá ze tří klíčových vrstev ochrany. Řízení přístupu v prostředí cloudu rozšiřuje platnost a působnost existující podnikové autentizační infrastruktury. Umožňuje autorizaci identit a jednotné zpřístupnění zdrojů. Vrstva informační bezpečnosti využívá Symantec DLP a šifrovací technologie PGP, s jejichž pomocí automaticky detekuje, blokuje a šifruje důvěrné informace ještě před tím, než jsou uloženy v cloudu. K detailnímu sledování provozu cloudových aplikací slouží vrstva pro sledování viditelnosti. Ta shromažďuje a zaznamenává veškeré události, které souvisejí s bezpečností. Získané informace mohou sloužit jako zdroj pro audity cloudových řešení.



 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.