Platby mobilem v e-shopech na platformě oXyShop

Nová platební metoda, díky které lze rychle a jednoduše platit mobilem, byla jako první v ČR implementována do řady profesionálních e-shop systémů oXyShop. Provozovatelé internetových obchodů na platformě oXyShop mohou nyní platební kanál Mobito do svých e-shopů implementovat zdarma. Na implementaci Mobito do platformy oXyShop spolupracovaly společnosti oXy Online a MOPET CZ, která za tímto novým platebním kanálem stojí. Pro stovky prodejců pod křídly systémů oXyShop je jistě příjemným zjištěním, že Mobito je k dispozici jako standardní výbava, tedy bez příplatků. Aktuálně má Mobito nasazeno již několik významných e-shopů a další se přidávají, aby je mohly začít využívat ihned po oficiálním startu Mobita, jenž je plánován na třetí čtvrtletí tohoto roku.



Placení Mobitem na internetu bude pro zákazníka maximálně jednoduché. Namísto vypisování údajů z platební karty do elektronického formuláře, zákazník vyplní pouze své telefonní číslo, na které mu přijde účet. Zákazník jej potvrdí, a to zadáním svého osobního PIN kódu, a tímto se nákup zaplatí. Platby mobilem budou dostupné opravdu pro všechny – nehledě na to, jaký typ mobilního telefonu zákazník bude mít a jakou banku či mobilního operátora bude využívat.

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.