- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (34)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (68)
- Informační bezpečnost (49)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Partneři sekce
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Nepodařilo se připojit k serveru.
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 7. 11. 2005
Plánovací software Intentia Opportunity Analyzer
Intentia informovala, že organizace Supply-Chain Council (SCC) zaregistrovala její nový produkt, Opportunity Analyzer (OA), plánovací software ze sady aplikací Intentia Enterprise Performance Management suite. SCC je celosvětová nezisková organizace, která podporuje vývoj nových technologií a procesů v oblasti dodavatelských řetězců, včetně modelu Supply-Chain Operations Reference (SCOR).
Opportunity Analyzer pomáhá organizacím zavádět nejúčinnější IT strategie, které jim pomohou dosáhnout jejich obchodních cílů – finančních i nefinančních. Zaměřuje pozornost společnosti na interní procesy, které vedou ke zvýšení výnosnosti a poté určí optimální strategie k jejich zlepšení. OA stimuluje vedení společnosti k tomu, aby stanovovalo časově rozfázované, kvantitativní cíle, které povedou k úspěchu. OA lze používat při ročním plánování nebo před jakýmkoliv zásadním kapitálovým výdajem, jako je např. upgrade produktu nebo nová aplikace. Komplexní obchodní studie je většinou vypracována do 4 – 6 týdnů, a nástroj lze použít u kteréhokoliv podnikového systému, jako např. řízení výroby (ERP), řízení dodavatelského řetězce (SCM) a řízení vztahů se zákazníky (CRM).


Opportunity Analyzer pomáhá organizacím zavádět nejúčinnější IT strategie, které jim pomohou dosáhnout jejich obchodních cílů – finančních i nefinančních. Zaměřuje pozornost společnosti na interní procesy, které vedou ke zvýšení výnosnosti a poté určí optimální strategie k jejich zlepšení. OA stimuluje vedení společnosti k tomu, aby stanovovalo časově rozfázované, kvantitativní cíle, které povedou k úspěchu. OA lze používat při ročním plánování nebo před jakýmkoliv zásadním kapitálovým výdajem, jako je např. upgrade produktu nebo nová aplikace. Komplexní obchodní studie je většinou vypracována do 4 – 6 týdnů, a nástroj lze použít u kteréhokoliv podnikového systému, jako např. řízení výroby (ERP), řízení dodavatelského řetězce (SCM) a řízení vztahů se zákazníky (CRM).
Nepodařilo se připojit k serveru.
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
13.8. | Webinář: Jak efektivně řídit obchodní aktivity ve firmě?... |
29.9. | The Massive IoT Conference |