- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Pipedrive integroval Messenger a WhatsApp do svého CRM řešení
Pipedrive integroval populární komunikační nástroje Messenger a WhatsApp do své CRM platformy, kde budou nově dostupné v rámci modulu Messaging Inbox, takže obchodníci budou mít veškeré konverzace a rozjednané kontrakty přístupné na jednom místě. Zároveň Pipedrive integroval populární nástroj DocuSign k elektronickému podepisování dokumentů.


WhatsApp a Messenger jsou díky uživatelské základně čítající 3,3 miliardy uživatelů nejpopulárnější komunikační platformy na světě a nyní i nejžádanější na Pipedrive Marketplace. Obrovský nárůst aplikací pro zasílání zpráv nabízí prodejcům nekonečné možnosti využití těchto platforem pro oslovování potenciálních zákazníků a vedení konverzací.
„Překotné tempo digitalizace pokračuje i v sektoru malých a středních firem, doprovázené změnou byznysových potřeb. Pro obchodníky to znamená stále větší důraz na rychlost, bezpečnost a nativní integrace oblíbených nástrojů do jedné CRM platformy. Díky tomu mohou nyní vést veškeré konverzace přímo skrze Pipedrive, aniž musejí aplikace WhatsApp nebo Messenger otevírat. Snáze si tak udrží přehled nad svými kontakty a zefektivní proces uzavírání kontraktů,“ říká Michal Smetana, vedoucí české pobočky Pipedrive.
Michal Smetana
Integrace WhatsAppu a Messengeru do Pipedrive umožňuje:
- přidávání kontaktů, potenciálních zákazníků a uzavřených obchodů z jednotlivých konverzací na jedno místo,
- automatické ukládání historie konverzací,
- sdílený přístup ke konverzacím v rámci týmu pro snazší udržení kontextu,
- třídění konverzací a přiřazování k jednotlivým členům obchodního týmu.
Integrace DocuSign doplňuje již obdobný nástroj Smart Docs z dílny Pipedrive. Uživatelé mohou vytvořit dokument ve Smart Docs a poslat jej na podepsání prostřednictvím DocuSign. Nová integrace umožňuje:
- využít zabezpečený elektronický podpis pomocí otisku prstu,
- nastavit odeslání výzvy k podpisu, aby byl dokument podepsán třetí stranou v ten správný čas,
- přizpůsobit podpis tak, aby odrážel fyzický podpis.
Aplikace Facebook Messenger, WhatsApp a DocuSign lze stáhnout z Pipedrive Marketplace, kde je k dispozici více než 320 dalších nástrojů, které mohou vytvářet a přes API integrovat partneři a vývojáři třetích stran.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |