facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 20. 10. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

ORLEN Benzina má nový CRM systém

BenzinaSpolečnost LLP CRM provedla ve společnosti ORLEN Benzina v České republice a na Slovensku implemen­taci nového CRM řešení. Implemen­tované řešení založené na technolo­gii Microsoft Dynamics 365 předsta­vuje front-end nadstavbu nad stávajícím back-office systémem a slouží jako centrální místo pro obchod a úložiště veškerých informací o firemních zákaznících společnosti ORLEN Benzina.



To slouží primárně obchodníkům, kteří prodávají palivové karty firmám s vlastním vozovým parkem různých velikostí, a to se zvláštním zřetelem na kamionovou dopravu. Před implementací nového CRM řešil klient své obchodní požadavky skrze jednoduchý CRM nástroj, back-office systém a jeho periferie za rozsáhlého využití zastaralých tabulkových sešitů, což způsobovalo chaos a časté zdržení v plnění denní agendy obchodníků. Nové CRM řešení kompletně pokrývá standardní obchodní procesy, jako jsou lead management, opportunity management, contact management, account management, activity management, task či contract management. Součástí jsou detailní kalkulace, modelování, validování a verzování cenových nabídek, smluv i pozdějších smluvních dodatků.

Samostatnou kapitolou v rámci nového řešení je ticket management pro efektivní řízení práce zákaznické podpory na úrovních L1 (zajišťuje externí firma) a L2 (zajišťuje přímo ORLEN Benzina). Další důležitou součástí je synchronizace e-mailů na různých zařízeních, sledování a reporting dodržování SLA parametrů či bohatá nabídka šablon pro přípravu obchodních nabídek.

Řešení bylo instalováno jako On-Premise varianta, tedy v prosto­rách klienta na jeho vlastních serverech, a pracuje s ním aktuálně 20 uživatelů. Do budoucna se počítá s napojením systému na další produkty společnosti ORLEN Benzina, např. jeho využití v automyč­kách, prodej dárkových GRAND karet či partnerský slevový program ZAME. K pokrytí marketingových aktivit bude dodané řešení oboha­ce­no o doplňkový modul marketingové automatizace Click­Dimensions, k detailnímu reportingu pak slouží modul ClickSense.

Ilustrační foto: ORLEN Benzina


 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.