facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 20. 10. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

ORLEN Benzina má nový CRM systém

BenzinaSpolečnost LLP CRM provedla ve společnosti ORLEN Benzina v České republice a na Slovensku implemen­taci nového CRM řešení. Implemen­tované řešení založené na technolo­gii Microsoft Dynamics 365 předsta­vuje front-end nadstavbu nad stávajícím back-office systémem a slouží jako centrální místo pro obchod a úložiště veškerých informací o firemních zákaznících společnosti ORLEN Benzina.



To slouží primárně obchodníkům, kteří prodávají palivové karty firmám s vlastním vozovým parkem různých velikostí, a to se zvláštním zřetelem na kamionovou dopravu. Před implementací nového CRM řešil klient své obchodní požadavky skrze jednoduchý CRM nástroj, back-office systém a jeho periferie za rozsáhlého využití zastaralých tabulkových sešitů, což způsobovalo chaos a časté zdržení v plnění denní agendy obchodníků. Nové CRM řešení kompletně pokrývá standardní obchodní procesy, jako jsou lead management, opportunity management, contact management, account management, activity management, task či contract management. Součástí jsou detailní kalkulace, modelování, validování a verzování cenových nabídek, smluv i pozdějších smluvních dodatků.

Samostatnou kapitolou v rámci nového řešení je ticket management pro efektivní řízení práce zákaznické podpory na úrovních L1 (zajišťuje externí firma) a L2 (zajišťuje přímo ORLEN Benzina). Další důležitou součástí je synchronizace e-mailů na různých zařízeních, sledování a reporting dodržování SLA parametrů či bohatá nabídka šablon pro přípravu obchodních nabídek.

Řešení bylo instalováno jako On-Premise varianta, tedy v prosto­rách klienta na jeho vlastních serverech, a pracuje s ním aktuálně 20 uživatelů. Do budoucna se počítá s napojením systému na další produkty společnosti ORLEN Benzina, např. jeho využití v automyč­kách, prodej dárkových GRAND karet či partnerský slevový program ZAME. K pokrytí marketingových aktivit bude dodané řešení oboha­ce­no o doplňkový modul marketingové automatizace Click­Dimensions, k detailnímu reportingu pak slouží modul ClickSense.

Ilustrační foto: ORLEN Benzina


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.