facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Oracle vylepšuje sadu služeb Customer Experience Cloud Suite

OracleSpolečnost Oracle oznámila několik novinek v sadě Oracle Customer Experience Cloud Suite. Společným znakem provedených vylepšení je snaha více podpořit podniky ve schopnosti poskytovat zákazníkům konzistentní služby bez ohledu na zvolený komunikační kanál nebo použité zařízení.



Inovace se týkají služeb Oracle Sales Cloud, Oracle Commerce Cloud, Oracle Service CloudOracle Marketing Cloud, které jsou součástí Oracle CX Cloud Suite.

Služba Oracle Sales Cloud nově nabízí další mobilní nástroje. Jedná se např. o mobilní aplikaci Call Report, která zvyšuje pracovní produktivitu zaměstnanců mimo kancelář, protože podporuje snadnější provádění opakujících se úloh. Novinkou je i aplikace Mobile Commissions, která  podporuje řízení výkonnosti prodejních týmů.

Oracle
Oracle

Vylepšena byla i služba Oracle Commerce Cloud, která má umožnit efektivnější prodej a nově jsou v ní funkce pro práci s reklamními předměty, podporováno je i automatické doporučování.

Oracle
Oracle

Nová verze Oracle Commerce Cloud také umožňuje pružnější vytváření dokumentů pro optimalizaci prodeje napříč jednotlivými kanály; k dispozici je komponenta Document Designer podporující tvorbu dokumentů pomocí „přetahování“ objektů myší.

Nových funkcí se dočkala i služba Oracle Service Cloud. V rámci komponenty Oracle Field Service Cloud mohou obchodní zástupci v terénu používat samoučící se technologii, která na základě prediktivní analýzy dokáže sama navrhovat pracovní plány a harmonogramy a optimalizovat cesty v terénu.


 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.