facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Oracle vylepšuje sadu služeb Customer Experience Cloud Suite

OracleSpolečnost Oracle oznámila několik novinek v sadě Oracle Customer Experience Cloud Suite. Společným znakem provedených vylepšení je snaha více podpořit podniky ve schopnosti poskytovat zákazníkům konzistentní služby bez ohledu na zvolený komunikační kanál nebo použité zařízení.



Inovace se týkají služeb Oracle Sales Cloud, Oracle Commerce Cloud, Oracle Service CloudOracle Marketing Cloud, které jsou součástí Oracle CX Cloud Suite.

Služba Oracle Sales Cloud nově nabízí další mobilní nástroje. Jedná se např. o mobilní aplikaci Call Report, která zvyšuje pracovní produktivitu zaměstnanců mimo kancelář, protože podporuje snadnější provádění opakujících se úloh. Novinkou je i aplikace Mobile Commissions, která  podporuje řízení výkonnosti prodejních týmů.

Oracle
Oracle

Vylepšena byla i služba Oracle Commerce Cloud, která má umožnit efektivnější prodej a nově jsou v ní funkce pro práci s reklamními předměty, podporováno je i automatické doporučování.

Oracle
Oracle

Nová verze Oracle Commerce Cloud také umožňuje pružnější vytváření dokumentů pro optimalizaci prodeje napříč jednotlivými kanály; k dispozici je komponenta Document Designer podporující tvorbu dokumentů pomocí „přetahování“ objektů myší.

Nových funkcí se dočkala i služba Oracle Service Cloud. V rámci komponenty Oracle Field Service Cloud mohou obchodní zástupci v terénu používat samoučící se technologii, která na základě prediktivní analýzy dokáže sama navrhovat pracovní plány a harmonogramy a optimalizovat cesty v terénu.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?