- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Oracle vylepšuje sadu služeb Customer Experience Cloud Suite
Společnost Oracle oznámila několik novinek v sadě Oracle Customer Experience Cloud Suite. Společným znakem provedených vylepšení je snaha více podpořit podniky ve schopnosti poskytovat zákazníkům konzistentní služby bez ohledu na zvolený komunikační kanál nebo použité zařízení.


Inovace se týkají služeb Oracle Sales Cloud, Oracle Commerce Cloud, Oracle Service Cloud a Oracle Marketing Cloud, které jsou součástí Oracle CX Cloud Suite.
Služba Oracle Sales Cloud nově nabízí další mobilní nástroje. Jedná se např. o mobilní aplikaci Call Report, která zvyšuje pracovní produktivitu zaměstnanců mimo kancelář, protože podporuje snadnější provádění opakujících se úloh. Novinkou je i aplikace Mobile Commissions, která podporuje řízení výkonnosti prodejních týmů.
Vylepšena byla i služba Oracle Commerce Cloud, která má umožnit efektivnější prodej a nově jsou v ní funkce pro práci s reklamními předměty, podporováno je i automatické doporučování.
Nová verze Oracle Commerce Cloud také umožňuje pružnější vytváření dokumentů pro optimalizaci prodeje napříč jednotlivými kanály; k dispozici je komponenta Document Designer podporující tvorbu dokumentů pomocí „přetahování“ objektů myší.
Nových funkcí se dočkala i služba Oracle Service Cloud. V rámci komponenty Oracle Field Service Cloud mohou obchodní zástupci v terénu používat samoučící se technologii, která na základě prediktivní analýzy dokáže sama navrhovat pracovní plány a harmonogramy a optimalizovat cesty v terénu.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |