Oracle vylepšuje sadu služeb Customer Experience Cloud Suite

OracleSpolečnost Oracle oznámila několik novinek v sadě Oracle Customer Experience Cloud Suite. Společným znakem provedených vylepšení je snaha více podpořit podniky ve schopnosti poskytovat zákazníkům konzistentní služby bez ohledu na zvolený komunikační kanál nebo použité zařízení.



Inovace se týkají služeb Oracle Sales Cloud, Oracle Commerce Cloud, Oracle Service CloudOracle Marketing Cloud, které jsou součástí Oracle CX Cloud Suite.

Služba Oracle Sales Cloud nově nabízí další mobilní nástroje. Jedná se např. o mobilní aplikaci Call Report, která zvyšuje pracovní produktivitu zaměstnanců mimo kancelář, protože podporuje snadnější provádění opakujících se úloh. Novinkou je i aplikace Mobile Commissions, která  podporuje řízení výkonnosti prodejních týmů.

Oracle
Oracle

Vylepšena byla i služba Oracle Commerce Cloud, která má umožnit efektivnější prodej a nově jsou v ní funkce pro práci s reklamními předměty, podporováno je i automatické doporučování.

Oracle
Oracle

Nová verze Oracle Commerce Cloud také umožňuje pružnější vytváření dokumentů pro optimalizaci prodeje napříč jednotlivými kanály; k dispozici je komponenta Document Designer podporující tvorbu dokumentů pomocí „přetahování“ objektů myší.

Nových funkcí se dočkala i služba Oracle Service Cloud. V rámci komponenty Oracle Field Service Cloud mohou obchodní zástupci v terénu používat samoučící se technologii, která na základě prediktivní analýzy dokáže sama navrhovat pracovní plány a harmonogramy a optimalizovat cesty v terénu.


 
  

- PR -

Odkládali jste investice do ERP systému?

Nyní je dobrá příležitost to zlomit


S našimi zákazníky často řešíme otázku financování ERP systému. Jde o významnou investici a firmy proto někdy váhají, zda ji realizovat hned, nebo ji raději ještě odložit. Přitom právě ERP otevírá prostor pro další rozvoj – propojí finance, sklady, výrobu i obchod, čímž zvyšuje efektivitu i konkurenceschopnost celé firmy. Díky dotaci si dnes mohou klienti dovolit kvalitnější řešení a digitalizaci už nemusí odkládat.

 

  

- PR -

Slouží váš SIEM jak by měl?

Možná je čas přehodnotit vaši bezpečnostní architekturu


Týmy kybernetické bezpečnosti čelí stále většímu tlaku, když musí včas odhalovat hrozby a reagovat na ně v reálném čase – obzvlášť v době, kdy se doba setrvání ransomwaru v napadených systémech zkrátila z několika týdnů na pouhé dny.