- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Oracle uvádí technologii měřící účinnost reklam ve 3D hrách
Společnost Oracle oznámila první nástroj, který umožňuje měřit účinnost reklamy vkládané do herních prostředí 3D. Tuto funkcionalitu zajišťuje nástroj Oracle Moat Measurement, který je součástí nejnovější aktualizace řešení Oracle Advertising and Customer Experience (CX).


„Herní průmysl stále roste a z pohledu inzerentů se stává klíčovou oblastí investic. Pro inzerenty je proto zásadní, aby mohli podrobně sledovat, zda jejich reklama byla skutečně doručena uživatelům a jak na ni reagovali. Stejně tak je klíčové naopak zjistit, zda v souvislosti se zobrazováním reklamy a následnými reakcemi nedochází k podvodům,“ uvedl Derek Wise, hlavní produktový ředitel platformy Oracle Advertising ve společnosti Oracle. „Naše nová služba je první v tomto oboru a představuje důležitý krok vpřed v porozumění výkonu reklam v 3D hrách. Díky našim nástrojům mohou inzerenti přijímat informovanější rozhodnutí a získat větší důvěru v prostředí, kde oslovují vysoce angažované uživatele.“
Z nedávné studie společnosti Omdia vyplývá, že příjmy z reklam ve hrách roku 2024 dosáhnou výše 56 miliard dolarů. Inzerenti mohou tímto rychle rostoucím kanálem oslovit nové publikum, ale mohou se také stát terčem reklamních podvodů. Díky spolupráci s předními herními inzertními platformami Anzu, Bidstack, Adverty a Frameplay umožňuje Oracle Moat inzerentům efektivně měřit zobrazování (imprese) reklam, ale i tzv. GIVT (General Invalid Traffic), tedy předstírané zobrazování nebo i další předstíranou aktivitu spojenou s reklamou (robotické klikání apod.). Řešení umožňuje sledovat zobrazování reklamy v herních prostředích a aplikacích virtuální reality na PC, herních konzolích mobilním zařízení i ve webových prohlížečích. Sada metrik podporuje sledování účinnosti reklamy napříč platformami, umožňuje zjišťovat dosah reklamy nebo zajistit ochranu značky inzerenta (tj. řízení toho, kde se reklama zobrazuje).
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |