facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 20. 5. 2021 - Zdeněk Gric

Oracle uvádí technologii měřící účinnost reklam ve 3D hrách

Společnost Oracle oznámila první nástroj, který umožňuje měřit účinnost reklamy vkládané do herních prostředí 3D. Tuto funkcionalitu zajišťuje nástroj Oracle Moat Measurement, který je součástí nejnovější aktualizace řešení Oracle Advertising and Customer Experience (CX).



„Herní průmysl stále roste a z pohledu inzerentů se stává klíčovou oblastí investic. Pro inzerenty je proto zásadní, aby mohli podrobně sledovat, zda jejich reklama byla skutečně doručena uživatelům a jak na ni reagovali. Stejně tak je klíčové naopak zjistit, zda v souvislosti se zobrazováním reklamy a následnými reakcemi nedochází k podvodům,“ uvedl Derek Wise, hlavní produktový ředitel platformy Oracle Advertising ve společnosti Oracle. „Naše nová služba je první v tomto oboru a představuje důležitý krok vpřed v porozumění výkonu reklam v 3D hrách. Díky našim nástrojům mohou inzerenti přijímat informovanější rozhodnutí a získat větší důvěru v prostředí, kde oslovují vysoce angažované uživatele.“

Z nedávné studie společnosti Omdia vyplývá, že příjmy z reklam ve hrách roku 2024 dosáhnou výše 56 miliard dolarů. Inzerenti mohou tímto rychle rostoucím kanálem oslovit nové publikum, ale mohou se také stát terčem reklamních podvodů. Díky spolupráci s předními herními inzertními platformami Anzu, Bidstack, Adverty a Frameplay umožňuje Oracle Moat inzerentům efektivně měřit zobrazování (imprese) reklam, ale i tzv. GIVT (General Invalid Traffic), tedy předstírané zobrazování nebo i další předstíranou aktivitu spojenou s reklamou (robotické klikání apod.). Řešení umožňuje sledovat zobrazování reklamy v herních prostředích a aplikacích virtuální reality na PC, herních konzolích mobilním zařízení i ve webových prohlížečích. Sada metrik podporuje sledování účinnosti reklamy napříč platformami, umožňuje zjišťovat dosah reklamy nebo zajistit ochranu značky inzerenta (tj. řízení toho, kde se reklama zobrazuje).


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.