Asseco Helios 2
facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 6. 10. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

Obchodní společnost Astur & Qanto už těží z přínosů nového systému WMS

KVADOSSpolečnost Astur & Qanto, která provozuje jak velkoobchody, tak vlastní maloobchodní síť, už několik měsíců užívá nový systém pro řízení skladů mySTOCK WMS od společnosti KVADOS. Od nasazení nového softwaru v Astur & Qanto očekávají úspory v oblasti nákladů na skladování a také zvýšení efektivity skladových procesů.



Kromě již zmíněných přínosů očekávají ve společnosti Astur & Qanto zjednodušení a zrychlení manipulace i vychystávání zboží. Systém mySTOCK WMS řídí skladové procesy od předpříjmu, příjmu a náročné expedice až po inventury. Jsou využívány standardní funkčnosti (reporting, dashboard) a nesmí chybět ani intuitivní řízení práce skladníků pomocí PDA.

Při výběru nového systému WMS a jeho dodavatele hrálo roli, že společnosti Astur & Qanto s KVADOSem spolupracuje již od roku 2008, ale podstatné byly především reference a zkušenosti KVADOSu v oblasti řízení skladů, které bylo třeba plně využít při implementaci systému v době pandemie.

V rámci nově postaveného velkoobchodního skladu společnosti Astur & Qanto bylo nasazení systému mySTOCK WMS původně naplánováno na duben. Kvůli pandemii ale došlo k mírnému posunu na straně zákazníka a nasazení se odložilo na květen, kdy proběhlo přestěhování celého skladu a zahájení provozu.

„Jsem pyšný na náš tým, který se i přes situaci spojenou se šířením koronaviru přesunul do skladu na okraji Svitav a připravoval vše potřebné pro najetí do ostrého provozu,“ říká Miroslav Hampel, generální ředitel společnosti KVADOS. „Nasazením ale spolupráce nekončí. Intenzivně teď pracujeme na propojení se softwarem Tasha, který našemu klientovi usnadní plánování rozvozu zboží. A dále se věnujeme rozvoji funkčnosti průběžných inventur či optimalizaci přeskladňování pro další zvyšování expedičního výkonu,“ dodává Miroslav Hampel.


 
  

- Inzerce -

Jak na automatizaci ve výrobní firmě

SoliteaRychlé tempo moderní doby a zvyšující se spotřebitelské nároky kladou čím dál větší důraz na preciznost výroby. Pokračující pandemie covidu-19 pak k tomu přidává i tlak na efektivitu a časovou přesnost dodávek.

  

- Inzerce -

Covid jako katalyzátor digitalizace a fenomén homeworkingu

IT Systems 1-2/2021V aktuálním vydání IT Systems jsme se zaměřili na odvětví, která v současné době prochází velmi turbulentním vývojem. Vím, že se to dnes dá říct prakticky o všech oblastech našeho života, ovšem retail, logistika a potravinářský průmysl jsou navíc názorným příkladem, proč je pandemie onemocnění covid označována za katalyzátor digitalizace desetiletí. Pokud totiž ještě někdo pochyboval o významu digitalizace, musel v loňském roce prozřít.