Nový software IBM pro firemní sociální sítě

Společnost IBM oznámila rozšíření svého softwarového portfolia, které firmám umožní lépe využívat sociální média. IBM představila novou verzi IBM Connections, jež je vůbec první platformou zaměřenou na budování firemních sociálních sítí podporující funkce analýzy informací v reálném čase. Nová verze softwaru IBM Connections umožňuje organizacím průběžně sledovat pohyb dat napříč celou organizací. Tyto informace lze analyzovat a za pomoci speciální funkce využívat již v okamžiku jejich vzniku.



Nový software IBM Connections 3.01 využívá mikroblogy, wikis, komunity i aktivity pro spolupráci s klienty, partnery a zaměstnanci. Platforma postavená na bázi sociálních sítí nabízí především kompatibilitu napříč celou organizací. Umožňuje monitorovat, sledovat a rychle a v reálném čase izolovat relevantní data z konverzací, postů a nahrávaných souborů. Tato elektronická stopa online interakcí umožňuje společnostem dosáhnout shody s firemními směrnicemi a zároveň pracovat rychlostí, která je charakteristická pro sociální sítě.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.