- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Nový modul Nemocničního informačního systému
Společnost Staro představila řešení Mimořádné události (dále též MU), které bylo vyvinuto jako samostatný modul Nemocničního informačního systému. Umožňuje prostřednictvím flexibilních formulářů u pacienta elektronicky zadokumentovat jakoukoli mimořádnou událost včetně specifických údajů a následně zaznamenat údaje o nápravném opatření. Produkt zajišťuje provázání s ošetřovatelskou a lékařskou dokumentací, dává do souvislostí riziko (pádu, dekubitu) a vzniklou mimořádnou událost a poskytuje tak ucelený pohled na celou problematiku. Systém sledování mimořádných událostí je pro svou systémovou povahu určen pro všechny stupně managementu nemocnic v oblasti klinické a ošetřovatelské.


Technologie flexibilních formulářů umožňuje měnit nastavení dle potřeb zákazníka a postupně doplňovat další sledované parametry. Umožňují vybrat konkrétní typ mimořádné události a zadat k ní údaje obecné povahy (kde, kdy a za jakých okolností došlo k mimořádné události, popis události, informace o svědkovi, provedená opatření, určení závažnosti), specifické údaje k některým mimořádným událostem (např. k pádu pacienta), zaznamenat údaje o nápravném opatření. Součástí produktu jsou i samostatné formuláře pro klasifikaci dekubitů a jiných ran, formulář pro vedení údajů o nemocniční nákaze. Dle potřeb zákazníka lze zařadit sledování dalších specifických mimořádných událostí.
Součástí řešení jsou také možnost statistického vyhodnocování těchto událostí skrze statistické výstupy a reporty z databáze evidovaných mimořádných událostí. Jde o možnost řazení, filtrování (např. dle stupně závažnosti MU), vytváření souhrnů, přehledů, vyhodnocování indikátorů kvality.
Pro okamžitou informovanost zodpovědných pracovníků je možné po zadokumentování mimořádné události nastavit automatické odesílání informačních e-mailů. Adresát je vyhodnocen na základě závažnosti události, místa vzniku, případně jiných parametrů.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
29.9. | The Massive IoT Conference |