Nový modul Nemocničního informačního systému

Společnost Staro představila řešení Mimořádné události (dále též MU), které bylo vyvinuto jako samostatný modul Nemocničního informačního systému. Umožňuje prostřednictvím flexibilních formulářů u pacienta elektronicky zadokumentovat jakoukoli mimořádnou událost včetně specifických údajů a následně zaznamenat údaje o nápravném opatření. Produkt zajišťuje provázání s ošetřovatelskou a lékařskou dokumentací, dává do souvislostí riziko (pádu, dekubitu) a vzniklou mimořádnou událost a poskytuje tak ucelený pohled na celou problematiku. Systém sledování mimořádných událostí je pro svou systémovou povahu určen pro všechny stupně managementu nemocnic v oblasti klinické a ošetřovatelské.



Technologie flexibilních formulářů umožňuje měnit nastavení dle potřeb zákazníka a postupně doplňovat další sledované parametry. Umožňují vybrat konkrétní typ mimořádné události a zadat k ní údaje obecné povahy (kde, kdy a za jakých okolností došlo k mimořádné události, popis události, informace o svědkovi, provedená opatření, určení závažnosti), specifické údaje k některým mimořádným událostem (např. k pádu pacienta), zaznamenat údaje o nápravném opatření. Součástí produktu jsou i samostatné formuláře pro klasifikaci dekubitů a jiných ran, formulář pro vedení údajů o nemocniční nákaze. Dle potřeb zákazníka lze zařadit sledování dalších specifických mimořádných událostí.

 

Součástí řešení jsou také možnost statistického vyhodnocování těchto událostí skrze statistické výstupy a reporty z databáze evidovaných mimořádných událostí. Jde o možnost řazení, filtrování (např. dle stupně závažnosti MU), vytváření souhrnů, přehledů, vyhodnocování indikátorů kvality.

 

Pro okamžitou informovanost zodpovědných pracovníků je možné po zadokumentování mimořádné události nastavit automatické odesílání informačních e-mailů. Adresát je vyhodnocen na základě závažnosti události, místa vzniku, případně jiných parametrů.


 
  

- PR -

MES jako nativní součást ERP?

S IFS Cloud žádný problém


Oblast výroby se mění. Rostoucí náklady, masivní rozvoj moderních technologií i povinnost ESG reportování a mnoho dalších faktorů v budoucnu výrazně zamíchá kartami konkurenceschopnosti. Jak si udržet prosperitu v příští dekádě?

  

- PR -

Finanční sektor mezi regulacemi, technologiemi a digitalizací

V aktuálním vydání IT Systems se věnujeme otázkám digitalizace v různých odvětvích, ale nejvíce prostoru dostala tentokrát oblast, ve které obíhají peníze. Finanční sektor totiž prochází hlubokými změnami, včetně rostoucích požadavků legislativy a zavádění nových nezbytně nutných technologií. Požádali jsme proto několik expertů z dané oblasti, aby nám digitální transformaci finančního sektoru pomohli zmapovat.