- Přehledy IS
- APS (22)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (50)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (52)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (47)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Nový modul Nemocničního informačního systému
Společnost Staro představila řešení Mimořádné události (dále též MU), které bylo vyvinuto jako samostatný modul Nemocničního informačního systému. Umožňuje prostřednictvím flexibilních formulářů u pacienta elektronicky zadokumentovat jakoukoli mimořádnou událost včetně specifických údajů a následně zaznamenat údaje o nápravném opatření. Produkt zajišťuje provázání s ošetřovatelskou a lékařskou dokumentací, dává do souvislostí riziko (pádu, dekubitu) a vzniklou mimořádnou událost a poskytuje tak ucelený pohled na celou problematiku. Systém sledování mimořádných událostí je pro svou systémovou povahu určen pro všechny stupně managementu nemocnic v oblasti klinické a ošetřovatelské.
Technologie flexibilních formulářů umožňuje měnit nastavení dle potřeb zákazníka a postupně doplňovat další sledované parametry. Umožňují vybrat konkrétní typ mimořádné události a zadat k ní údaje obecné povahy (kde, kdy a za jakých okolností došlo k mimořádné události, popis události, informace o svědkovi, provedená opatření, určení závažnosti), specifické údaje k některým mimořádným událostem (např. k pádu pacienta), zaznamenat údaje o nápravném opatření. Součástí produktu jsou i samostatné formuláře pro klasifikaci dekubitů a jiných ran, formulář pro vedení údajů o nemocniční nákaze. Dle potřeb zákazníka lze zařadit sledování dalších specifických mimořádných událostí.
Součástí řešení jsou také možnost statistického vyhodnocování těchto událostí skrze statistické výstupy a reporty z databáze evidovaných mimořádných událostí. Jde o možnost řazení, filtrování (např. dle stupně závažnosti MU), vytváření souhrnů, přehledů, vyhodnocování indikátorů kvality.
Pro okamžitou informovanost zodpovědných pracovníků je možné po zadokumentování mimořádné události nastavit automatické odesílání informačních e-mailů. Adresát je vyhodnocen na základě závažnosti události, místa vzniku, případně jiných parametrů.