- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Nový modul Nemocničního informačního systému

Společnost Staro představila řešení Mimořádné události (dále též MU), které bylo vyvinuto jako samostatný modul Nemocničního informačního systému. Umožňuje prostřednictvím flexibilních formulářů u pacienta elektronicky zadokumentovat jakoukoli mimořádnou událost včetně specifických údajů a následně zaznamenat údaje o nápravném opatření. Produkt zajišťuje provázání s ošetřovatelskou a lékařskou dokumentací, dává do souvislostí riziko (pádu, dekubitu) a vzniklou mimořádnou událost a poskytuje tak ucelený pohled na celou problematiku. Systém sledování mimořádných událostí je pro svou systémovou povahu určen pro všechny stupně managementu nemocnic v oblasti klinické a ošetřovatelské.

Technologie flexibilních formulářů umožňuje měnit nastavení dle potřeb zákazníka a postupně doplňovat další sledované parametry. Umožňují vybrat konkrétní typ mimořádné události a zadat k ní údaje obecné povahy (kde, kdy a za jakých okolností došlo k mimořádné události, popis události, informace o svědkovi, provedená opatření, určení závažnosti), specifické údaje k některým mimořádným událostem (např. k pádu pacienta), zaznamenat údaje o nápravném opatření. Součástí produktu jsou i samostatné formuláře pro klasifikaci dekubitů a jiných ran, formulář pro vedení údajů o nemocniční nákaze. Dle potřeb zákazníka lze zařadit sledování dalších specifických mimořádných událostí.
Součástí řešení jsou také možnost statistického vyhodnocování těchto událostí skrze statistické výstupy a reporty z databáze evidovaných mimořádných událostí. Jde o možnost řazení, filtrování (např. dle stupně závažnosti MU), vytváření souhrnů, přehledů, vyhodnocování indikátorů kvality.
Pro okamžitou informovanost zodpovědných pracovníků je možné po zadokumentování mimořádné události nastavit automatické odesílání informačních e-mailů. Adresát je vyhodnocen na základě závažnosti události, místa vzniku, případně jiných parametrů.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
| 12.2. | Kontejnery v praxi 2026 |
| 26.2. | IT ve zdravotnictví 2026 |
Formulář pro přidání akce









