facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Novell představil nové produkty

novell_OES_714.jpgSpolečnost Novell na konferenci BrainShare v americkém Salt Lake City oznámila řadu nových produktů, včetně tenkého klienta SUSE Linux Enterprise Thin Client, veřejné beta verze systému Open Enterprise Server 2 a řešení zabezpečení informací a správy událostí Sentinel 6. Řešení SUSE Linux Enterprise Thin Client se skládá ze SUSE Linux Enterprise Desktopu a programové sady pro vytváření kopií klientů, které budou obchodní partneři používat pro poskytování hotových řešení tenkých klientů zákazníkům. SUSE Linux Enterprise Thin Client je jediné linuxové řešení podnikové třídy, které umožňuje snadnou konfiguraci a správu kopií paměti desktopů. Údržba aplikací na serveru zjednodušuje úkoly správy desktopů, jako například aktualizace aplikací, přičemž se zvyšuje bezpečnost v důsledku centrálního ukládání citlivých dat.

Mezi hlavní inovace vlastností Open Enterprise Serveru 2 patří správa ukládání a zjednodušení uživatelského přístupu v prostředích Microsoft Windows, spolu s virtualizací NetWare. Tyto a další aktualizace dokončují přechod Open Enterprise Serveru k úplnému poskytování služeb týmové spolupráce na SUSE Linux Enterprise Serveru.
Sentinel verze 6.0 nabízí nové způsoby automatického monitorování bezpečnostního prostředí podniku v reálném čase, identifikace a nápravy bezpečnostních incidentů a dokumentování shody s regulacemi. Sentinel shromažďuje a koreluje bezpečnostní i další informace v rámci celé síťové infrastruktury organizace, včetně údajů z produktů pro správu identit a přístupů, jakými jsou Novell Identity Manager a Novell Access Manager, stejně jako údaje ze systémů, zařízení a aplikací jiných dodavatelů. Sentinel 6 podporuje další platformy, operační systémy a architektury, včetně 64bitvých procesorů AMD a Intel, a databázové podpory pro Oracle 10g včetně Oracle Real Application Clusters (RAC). Sentinel 6 také stále podporuje SUSE Linux Enterprise Server 9 a 10, Windows Server 2003, Solaris 9 a 10, Red Hat Enterprise Linux 3, Oracle 9i a SQL Server 2005.

 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.