- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Nové aplikace selhávají v nadpolovičním počtu případů



Průzkum ukázal, že pouze málo organizací má strategický přístup k výkonu aplikací. Více než polovina (54 %) respondentů tvrdí, že zažilo nečekané problémy s prací aplikace minimálně u každé páté (20 %) instalace. Následky těchto problémů se projevují v různých oblastech, nejčastěji ve zpožděném zavedení aplikace, což potkalo dvě třetiny respondentů (66 %). Dalším častým problémem je neuspokojení požadavků zákazníka sjednaných ve smlouvě o kvalitě služeb (60 %), náklady na vývoj překračující rozpočet (49 %), nespokojení zákazníci (39 %) a negativní dopad implementace na stávající systémy a služby (29 %). Pouze 29 % dotazovaných firem si uvědomuje role a význam všech fází – provozu, vývoje a testování – při průběžném řízení výkonu aplikací, a zapojuje proto do řízení výkonu celé IT oddělení. Ostatní respondenti tento úkol zadávají pouze jednomu ze zmíněných týmů a odpovědnost adekvátním způsobem nedělí. Kromě toho 71 % respondentů přiznává, že o problémech s výkonem aplikací se ve většině případů dozvídá na základě telefonátů koncových uživatelů na lince technické podpory. To znamená, že organizace neřeší výkonové problémy, dokud nezpůsobí reálné škody a nezabývají se proaktivním vyhledávání a řešením problémů před tím, než koncoví uživatelé něco zpozorují. Průzkumu se zúčastnilo 150 vrcholových IT manažerů z různých evropských firem.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |