Nová verze WorkForce Management

callcenter633.jpgGenesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel, uvedla na trh novou verzi aplikace WorkForce Management (WFM), která je určena pro řízení pracovních sil v zákaznických centrech. Aplikace je součástí produktové sady Genesys 7.2 pro kompletní řízení komunikace se zákazníky v kontaktních centrech.

Genesys WorkForce Management pomáhá podnikům vyhodnocovat předpokládanou úroveň zaměstnanosti a posléze v reálném čase koordinovat pracovní rozvrhy tak, aby bylo využití zaměstnanců v call centru optimalizované. Mezi novými funkcemi aplikace WorkForce Management Genesys 7.2 je průběžná optimalizace pracovního rozvrhu během dne, plánování provozu ve vícero call centrech a programové rozhraní pro integraci aplikací v Genesys WorkForce Management.

 
  

- PR -

Finanční sektor mezi regulacemi, technologiemi a digitalizací

V aktuálním vydání IT Systems se věnujeme otázkám digitalizace v různých odvětvích, ale nejvíce prostoru dostala tentokrát oblast, ve které obíhají peníze. Finanční sektor totiž prochází hlubokými změnami, včetně rostoucích požadavků legislativy a zavádění nových nezbytně nutných technologií. Požádali jsme proto několik expertů z dané oblasti, aby nám digitální transformaci finančního sektoru pomohli zmapovat.

  

- PR -

Tovek zpřístupňuje pokročilou analytiku i malým firmám

Technologie, které byly dlouhé roky doménou velkých firem a státních institucí, míří nově také k menším týmům a individuálním profesionálům. Společnost Tovek po více než třiceti letech vývoje robustních systémů pro analýzu dat představuje aplikaci Tovek Artemis – nástroj navržený pro uživatele, kteří potřebují rychle vyhledávat informace v rozsáhlých dokumentových archivech a zároveň vyžadují maximální bezpečnost.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
   prosinec - 2025   
Po Út St Čt So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
567891011
RSS kanál