facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nová verze WorkForce Management

callcenter633.jpgGenesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel, uvedla na trh novou verzi aplikace WorkForce Management (WFM), která je určena pro řízení pracovních sil v zákaznických centrech. Aplikace je součástí produktové sady Genesys 7.2 pro kompletní řízení komunikace se zákazníky v kontaktních centrech.

Genesys WorkForce Management pomáhá podnikům vyhodnocovat předpokládanou úroveň zaměstnanosti a posléze v reálném čase koordinovat pracovní rozvrhy tak, aby bylo využití zaměstnanců v call centru optimalizované. Mezi novými funkcemi aplikace WorkForce Management Genesys 7.2 je průběžná optimalizace pracovního rozvrhu během dne, plánování provozu ve vícero call centrech a programové rozhraní pro integraci aplikací v Genesys WorkForce Management.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

7 častých problémů ve výrobě a jak je vyřeší ERP

Manazer_s_tabletemStále řešíte neefektivní plánování, chybějící materiál nebo opožděné zakázky? ERP systém ABRA Flores vám dá do rukou nástroje pro hladký průběh výroby, snížení nákladů a zvýšení produktivity. Připravili jsme sedm častých problémů, které výrobní firmy běžně řeší, a přitom je lze s využitím informačního systému efektivně zvládnout.