Nová verze TrustPort Net Gateway

Společnost TrustPort vydává novou verzi produktu TrustPort Net Gateway. Software se skládá z antivirového, antispamového a filtrovacího modulu a tvoří tak komplexní bezpečnostní ochranu již na vstupním bodu firemní sítě. Správci firemních sítí ocení nejen možnost ovládání programu přes webové rozhraní a správu firemní sítě prakticky odkudkoli, ale i nové uživatelské rozhraní, které je přehlednější a umožňuje snazší změnu nastavení programu. Veškeré změny nastavení mají vlastní historii a je možno je aplikovat později nebo je úplně zrušit. Ovládání v nové verzi je velmi intuitivní. Pomocí průvodce nastavením lze snadno změnit základní konfiguraci či vypnout nevyužívané části aplikace, což se pozitivně projeví na zátěži systému. Systémové prostředky se poté mohou lépe využít pro běh dalších aplikací.



V nové TrustPort Net Gateway byl přepracován webový proxy server a optimálně nastaven pro vyšší výkon. Proxy server obsahuje nový modul pro kontrolu navštěvovaných stránek, který je napojený na službu Google Safe Browsing. Uživatelé vnitřní sítě jsou tak chráněni před návštěvou nebezpečných stránek obsahující phishing a malware pomocí další metody.

 

TrustPort Net Gateway ukládá záznamy o všech událostech v poštovním a webovém provozu. Z těchto záznamů si správce může vygenerovat přehledné statistiky, které mu pomohou při rozhodování o celkové bezpečnostní politice sítě.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.