Nová verze Infor EAM 11.2

Infor EAMInfor představil novou verzi svého EAM řešení pro správu a údržbu podnikového majetku Infor Enterprise Asset Management. Nová verze 11.2. vylepšuje některé klíčových funkce systému, jako je např. řízení pracovišť, správa oprávnění, řízení případů a incidentů, nebo funkce rezervace majetku. Nová verze přináší také vylepšené integrované call centrum a dodavatelský portál.



Mezi hlavní inovace verze 11. 2. patří

  • Nové řešení pro řízení případů umožňuje uživatelům zaznamenat nehody, incidenty, hlášení obsluhy či směny a další události i bez existence pracovního příkazu. Dovoluje uživateli vložit záznam případu či incidentu, který umožní vytvořit wokflow či sledovat pracovní příkazy přiřazené k existujícímu případu. Tato funkce usnadňuje revizi události a kontrolu dostupnosti veškeré potřebné dokumentace.
     
  • Funkce správa oprávnění nyní poskytuje uživatelům možnost sledovat oprávnění a s nimi spojené přístupy, majetek, zaměstnance a systémy. Pokud dojde ke ztrátě oprávnění, řešení Infor EAM poskytne detailní informace k vytvoření nového.
     
  • Vylepšená funkcionalita pro rezervaci zařízení umožňuje uživatelům rezervovat téměř jakoukoliv část podnikového majetku, který je v daný čas k dispozici, včetně vozidel, stavebních strojů, konferenčních místností a různých zařízení. Ve verzi 11.2 mohou být všechny rezervace majetku přímo propojeny s pracovními příkazy a projekty, což usnadňuje jejich sledování a správu.

    Infor EAM
    Infor EAM

  • Vylepšen byl i modul dodavatelský portál, který umožňuje podnikům vytvořit zabezpečený přístup pro své dodavatele a jeho prostřednictvím zasílat a přijímat aktualizace ohledně aktivit a pracovních příkazů. Dodavatelé pak mohou poskytovat odhady času a nákladů a další detaily včetně stavu zakázky a aktuálních nákladů. Infor EAM také nabízí funkci automatického přidělování pracovních příkazů dodavatelům na základě lokality a typu práce.
     
  • Inovovaná funkce integrované řízení pracovišť umožňuje definovat, přidělovat a sledovat zaměstnanecká pracoviště a zařízení. Správa pracovišť je nyní integrovaná s call centrovými aktivitami a správou oprávnění a přístupů jednotlivých pracovníků.
     
  • Nejnovější verze řešení Infor EAM také obsahuje aktualizované call centrum s vylepšenými funkcemi, jako je například matice dodávky služeb, která umožňuje vygenerovat pracovní příkazy specifickým dodavatelům na základě identifikace podle lokality a typu požadavku, což eliminuje potřebu duplicitní komunikace, snižuje úroveň papírování a zkracuje čas potřebný na dokončení úkolu.

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.