- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (34)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (68)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 3. 3. 2016
Nová verze Infor EAM 11.2
Infor představil novou verzi svého EAM řešení pro správu a údržbu podnikového majetku Infor Enterprise Asset Management. Nová verze 11.2. vylepšuje některé klíčových funkce systému, jako je např. řízení pracovišť, správa oprávnění, řízení případů a incidentů, nebo funkce rezervace majetku. Nová verze přináší také vylepšené integrované call centrum a dodavatelský portál.


Mezi hlavní inovace verze 11. 2. patří
- Nové řešení pro řízení případů umožňuje uživatelům zaznamenat nehody, incidenty, hlášení obsluhy či směny a další události i bez existence pracovního příkazu. Dovoluje uživateli vložit záznam případu či incidentu, který umožní vytvořit wokflow či sledovat pracovní příkazy přiřazené k existujícímu případu. Tato funkce usnadňuje revizi události a kontrolu dostupnosti veškeré potřebné dokumentace.
- Funkce správa oprávnění nyní poskytuje uživatelům možnost sledovat oprávnění a s nimi spojené přístupy, majetek, zaměstnance a systémy. Pokud dojde ke ztrátě oprávnění, řešení Infor EAM poskytne detailní informace k vytvoření nového.
- Vylepšená funkcionalita pro rezervaci zařízení umožňuje uživatelům rezervovat téměř jakoukoliv část podnikového majetku, který je v daný čas k dispozici, včetně vozidel, stavebních strojů, konferenčních místností a různých zařízení. Ve verzi 11.2 mohou být všechny rezervace majetku přímo propojeny s pracovními příkazy a projekty, což usnadňuje jejich sledování a správu.
- Vylepšen byl i modul dodavatelský portál, který umožňuje podnikům vytvořit zabezpečený přístup pro své dodavatele a jeho prostřednictvím zasílat a přijímat aktualizace ohledně aktivit a pracovních příkazů. Dodavatelé pak mohou poskytovat odhady času a nákladů a další detaily včetně stavu zakázky a aktuálních nákladů. Infor EAM také nabízí funkci automatického přidělování pracovních příkazů dodavatelům na základě lokality a typu práce.
- Inovovaná funkce integrované řízení pracovišť umožňuje definovat, přidělovat a sledovat zaměstnanecká pracoviště a zařízení. Správa pracovišť je nyní integrovaná s call centrovými aktivitami a správou oprávnění a přístupů jednotlivých pracovníků.
- Nejnovější verze řešení Infor EAM také obsahuje aktualizované call centrum s vylepšenými funkcemi, jako je například matice dodávky služeb, která umožňuje vygenerovat pracovní příkazy specifickým dodavatelům na základě identifikace podle lokality a typu požadavku, což eliminuje potřebu duplicitní komunikace, snižuje úroveň papírování a zkracuje čas potřebný na dokončení úkolu.
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
2.9. | Microsoft & Veeam Security Roadshow – Praha |
16.9. | Microsoft & Veeam Security Roadshow – Bratislava... |
23.9. | IT konference: Arrow Forum 2025 |
29.9. | The Massive IoT Conference |