facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 14. 9. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nová verze GFI Kerio Connect přináší podporu škálování přes více serverů

Kerio ConnectSpolečnost GFI Software představila nejnovější verzi populárního řešení elektronické pošty GFI Kerio Con­nect, která obsahuje řadu nových vylepšení včetně podpory více serverů. Přidaná multi-serverová funkčnost umožní nasazení GFI Kerio Connect i u velkých firem a usnadní firmám škálování jejich elektronické pošty, kalendářů a instant messagingu.



Zatímco jeden server Kerio Connect podporuje pouze omezený počet uživatelů, s novou multi-serverovou funkčností mohou firmy škálovat svou infrastrukturu na podporu téměř neomezeného počtu uživatelů, přičemž zachovává stejnou uživatelskou zkušenost a jednoduchost. Uživatelé mohou nadále přistupovat ke svému účtu s využitím jedné serverové adresy bez ohledu na umístění své poštovní schránky.

„Dnes více než kdy dříve potřebují organizace po celém světě flexibilní komunikační nástroje, které mohou přizpůsobit svým potřebám při zajištění vysoké úrovně zabezpečení a efektivních nákladů,“ řekl Greg Coyle, viceprezident GFI Software zodpovědný za produktový vývoj. „Kerio Connect se nyní stává atraktivnějším a dostupnějším řešením schopným nahradit komplexnější a nákladnější e-mailová řešení. Nová podpora pro více serverů přináší snadné použití, jednoduchou správu a spolehlivé zabezpečení podnikům všech velikostí.“

Pokud náhodou Kerio Connect neznáte, pak vězte, že jde o ucelené řešení pro podnikovou komunikaci a spolupráci, které využívá přes 30 000 malých a středních firem. Řešení s podporou více serverů je postaveno na distribuované architektuře, může být nasazeno na všechny hlavní operační systémy včetně Windows, macOS a Linux, a obsahuje možnost automatizovaného zálohování a obnovy pro ochranu před havárií. Archivace na úrovni serveru pomáhá organizacím splnit nejrůznější regulační požadavky na uchovávání elektronické pošty.


 
  

- Inzerce -

Data, umělá inteligence a automatizace v reálném čase. Salesforce přichází s přelomo­vou inovací, kterou brzy představí i v Praze

Salesforce Live PragueUmělá inteligence, automatizace a postupující digitalizace se stávají běžnou součástí fungování podniků. Až 70 % interakcí se zákazníky se nyní odehrává digitálně.

  

- Inzerce -

Umělá inteligence od Infor pomohla ve společnosti Zeelandia vyřešit produktová doporučení a cenotvorbu

Zeelandia Group je globální výrobce pekařských přísad. Byla založena roku 1900 H. J. Doelemanem, nej­mlad­ším synem holandského peka­ře, a její centrála sídlí v Zierikzee (Nizozemsko). Po celém světě zaměstnává přes 3 000 zaměst­nan­ců, působí ve více než 30 zemích a prodává do cca 100 zemí světa. Na český trh vstoupila Zeelandia v roce 2000 akvizicí společnosti Lactoprot Bohemia.