Nová verze CA Recovery Management

Řešení pro správu, zabezpečení a urychlení obnovy obchodních informací

Společnost CA uvádí novou verzi svého řešení CA Recovery Management pro jednodušší správu, zabezpečení a urychlení obnovy klíčových obchodních informací. CA Recovery Management obsahuje nové verze produktů CA ARCserve Backup, CA XOsoft High Availability (dříve CA XOsoft WANSyncHA) a CA XOsoft Replication (dříve CA XOsoft WANSync). CA ARCserve Backup zajišťuje komplexní ochranu dat s centralizovanou správou a pokročilými funkcemi pro splnění měnících se obchodních potřeb. Toto vysoce výkonné řešení slučuje inovativní diskové a páskové zálohování s výkonnými integrovanými antivirovými a šifrovacími nástroji. Mezi klíčové funkce nové verze patří centralizovaná správa, vylepšené možnosti šifrování, rozšířená integrace s VMware, pokročilé výkazy, rozšířená knihovna virtuálních pásek a možnosti správy disků, nová katalogová databáze ARCserve spolu s technologií Microsoft SQL server, širší podpora platforem, médií a aplikací a pokročilá integrace s produkty CA XOsoft.



CA XOsoft Replication a CA XOsoft High Availability jsou rozsáhlá řešení pro zachování kontinuity podnikání a obnovy po poruchách, které integrují replikaci, neustálou ochranu dat, automatické rozběhnutí systému a automatické testování obnovy po poruchách, čímž zlepšují ochranu a obnovitelnost klíčových obchodních aplikací. Mezi klíčové funkce nových verzí patří:

  • centralizovaná správa umožňuje administrátorům konfigurovat, řídit a sledovat replikační scénáře na více serverech z jediného místa;
  • nová databáze pro neustálou ochranu dat umožňuje nalézt informace rychleji a jednodušeji, šetří čas a snižují nároky na administraci, neboť uživatelé si mohou sami obnovit svá data a e-mailové zprávy;
  • pokročilé DR testování nabízí plně automatické plánované testování, které neovlivňuje replikaci ani uživatele;
  • vylepšená správa snímků VSS urychluje obnovu dat;
  • nový odhadovací mód zjednodušuje plánování kapacity pásma;
  • nový synchronizační návrh zlepšuje ochranu dat, zkracuje plánované odstávky a zjednodušuje údržbu;
  • aktualizace a implementace bez nutnosti bootování zjednodušují plánování a nasazování nových instalací a aktualizací;
  • vylepšení ve škálovatelnosti a výkonnosti umožňují administrátorům účinně pracovat v rozsáhlými souborovými systémy a náročnými 64bitovými aplikacemi.

 
  

- PR -

Řešení N-able umožnila firmě JKC

snadno přejít na MSP model


Společnost JKC je dlouholetým dodavatelem technologií Kerio – od historických produktů WinRoute a WinRoute Pro, až po aktuální řešení Kerio Connect, Kerio Control a Kerio Operator. Poté, co portfolio produktů Kerio přešlo pod křídla společnosti GFI Software, došlo v důsledku toho i ke změně distributora, kterým se stala společnost ZEBRA SYSTEMS. Avšak v JKC nezůstali jen u GFI a podívali se i na portfolio dalších dodavatelů distribuovaných ZEBRA SYSTEMS. A našli řešení, ve kterém vidí velký potenciál pro další rozvoj a růst společnosti.

  

- PR -

Tovek zpřístupňuje pokročilou analytiku i malým firmám

Technologie, které byly dlouhé roky doménou velkých firem a státních institucí, míří nově také k menším týmům a individuálním profesionálům. Společnost Tovek po více než třiceti letech vývoje robustních systémů pro analýzu dat představuje aplikaci Tovek Artemis – nástroj navržený pro uživatele, kteří potřebují rychle vyhledávat informace v rozsáhlých dokumentových archivech a zároveň vyžadují maximální bezpečnost.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
   prosinec - 2025   
Po Út St Čt So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
567891011
RSS kanál