- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Nová verze CA Recovery Management
Řešení pro správu, zabezpečení a urychlení obnovy obchodních informací
Společnost CA uvádí novou verzi svého řešení CA Recovery Management pro jednodušší správu, zabezpečení a urychlení obnovy klíčových obchodních informací. CA Recovery Management obsahuje nové verze produktů CA ARCserve Backup, CA XOsoft High Availability (dříve CA XOsoft WANSyncHA) a CA XOsoft Replication (dříve CA XOsoft WANSync). CA ARCserve Backup zajišťuje komplexní ochranu dat s centralizovanou správou a pokročilými funkcemi pro splnění měnících se obchodních potřeb. Toto vysoce výkonné řešení slučuje inovativní diskové a páskové zálohování s výkonnými integrovanými antivirovými a šifrovacími nástroji. Mezi klíčové funkce nové verze patří centralizovaná správa, vylepšené možnosti šifrování, rozšířená integrace s VMware, pokročilé výkazy, rozšířená knihovna virtuálních pásek a možnosti správy disků, nová katalogová databáze ARCserve spolu s technologií Microsoft SQL server, širší podpora platforem, médií a aplikací a pokročilá integrace s produkty CA XOsoft.


CA XOsoft Replication a CA XOsoft High Availability jsou rozsáhlá řešení pro zachování kontinuity podnikání a obnovy po poruchách, které integrují replikaci, neustálou ochranu dat, automatické rozběhnutí systému a automatické testování obnovy po poruchách, čímž zlepšují ochranu a obnovitelnost klíčových obchodních aplikací. Mezi klíčové funkce nových verzí patří:
- centralizovaná správa umožňuje administrátorům konfigurovat, řídit a sledovat replikační scénáře na více serverech z jediného místa;
- nová databáze pro neustálou ochranu dat umožňuje nalézt informace rychleji a jednodušeji, šetří čas a snižují nároky na administraci, neboť uživatelé si mohou sami obnovit svá data a e-mailové zprávy;
- pokročilé DR testování nabízí plně automatické plánované testování, které neovlivňuje replikaci ani uživatele;
- vylepšená správa snímků VSS urychluje obnovu dat;
- nový odhadovací mód zjednodušuje plánování kapacity pásma;
- nový synchronizační návrh zlepšuje ochranu dat, zkracuje plánované odstávky a zjednodušuje údržbu;
- aktualizace a implementace bez nutnosti bootování zjednodušují plánování a nasazování nových instalací a aktualizací;
- vylepšení ve škálovatelnosti a výkonnosti umožňují administrátorům účinně pracovat v rozsáhlými souborovými systémy a náročnými 64bitovými aplikacemi.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |