facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nová verze Aastra Solidus care

Řešení multimediálního kontaktního centra

Společnost Aastra Technologies představila novou verzi Solidus eCare, řešení multimediálního kontaktního centra pro firemní zákazníky. Verze 7.0 přináší InTouch, unifikovaného a uživatelsky nenáročného klienta postaveného na unified communications, a dále balíček Solidus eCare Lite, který je odlehčenou alternativou pro zákazníky s nižšími nároky na kontaktní centrum. Aby manažeři kontaktních center získali a udrželi své zákazníky, mají stále větší zájem o personalizovanou a efektivní službu prostřednictvím jednoduchého kontaktování správných odborníků nebo informačních zdrojů ve své organizaci. Právě tyto požadavky vedly k rozšíření dosavadní znalostní báze Solidus eCare, který ve své nové verzi umožňuje těmto agentům reagovat na dotazy klientů efektivně a prostřednictvím celé řady komunikačních kanálů.



Jako součást klíčových vylepšení nové verze Solidus eCare nabízí Aastra nový InTouch, uživatelsky nenáročnou unified communications aplikaci, kterou mohou používat agenti kontaktního centra i další členové personálu. Tato aplikace poskytuje snadný přístup k nástrojům, jako je například řízení přítomnosti na pracovišti (presence management), vyhledávání v podnikových archivech (corporate directory searches) či IM – instant messaging. S těmito nástroji lze jednoduše zjistit kdo je přítomen, zkontaktovat klíčové osoby přes IM či vestavěný SIP softphone a především zlepšit zákaznický servis. Začleněním unified communications do kontaktního centra zvyšuje InTouch produktivitu. Agenti kontaktního centra nyní mají přístup ke správné kombinaci technologií pro rychlejší a přesnější nalezení klíčových informací a zdrojů.

 

Aastra také představila Solidus eCare Lite. Tento inovativní balíček podnikového řešení kontaktního centra je specificky navržen pro ty firemní zákazníky, kteří nepotřebují provozovat kontaktní centrum pro více než 50 uživatelů. Balíček je dostupný pro telefonní systém Aastra MX-ONE Compact a nabízí funkcionalitu a zjednodušené základní funkce, které ocení především firmy hledající kompaktní a přitom konkurenceschopné a spolehlivé řešení.

 

Díky silné orientaci společnosti Aastra na otevřené standardy nabízí nová verze navíc vylepšenou podporu standardu SIP (Session Initiation Protocol), která usnadňuje implementaci v heterogenním PBX prostředí. Dalšími klíčovými novinkami je vylepšený reporting, zobrazení dat v reálném čase, stejně jako nové možnosti reportování pro management podniku.

 

Solidus eCare je plně integrované řešení kontaktního centra, které nabízí všechny funkce, které potřebuje k plnohodnotnému provozu. Zahrnuje například multimediální podporu, podporu IP, mobilitu pro agenty, virtuální kontaktní centrum pro distribuovaná pracoviště a samozřejmě i možnost více připojených uživatelů v jednom okamžiku (multi-tenanting). V jediném virtuálním prostoru spojuje hlasová volání, e-maily, SMS, internetovou spolupráci, fax a webový chat. Solidus eCare jako inteligentní, na zkušenostech založený směrovací nástroj zajišťuje, že jsou zákazníci vždy směrováni na specificky kvalifikovaného agenta. Solidus eCare je možné rozšířit až na 10 000 připojených agentů a kapacitu 400 000 hovorů za hodinu.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.