Nová služba pro maloobchodní prodejce

Společnost Tieto představuje novou mobilní službu Tieto Mobile Shopper, určenou pro maloobchodní prodejce. Tieto Mobile Shopper pomáhá obchodníkům navázat kontakt se zákazníky prostřednictvím jejich chytrých telefonů a nabízet jim služby podle místa, kde se právě nacházejí. Cloudová platforma společnosti Tieto nabízí řadu okamžitě předpřipravených funkcí, jako je například online správa adres provozoven a obchodů, provozních dob a také speciálních nabídek. Díky tomu je možné službu spustit ve velmi krátké době a zároveň minimalizovat investice prodejců do potřebných technologií.



Obchodníci mohou například pomoci zákazníkům nalézt konkrétní obchod nebo je přilákat prostřednictvím nabídek a reklam. Zákazníky lze také odkazovat na internetové stránky nebo s nimi navázat kontakt díky personalizovaným informacím.

 

Personalizované služby představují jeden z plánovaných kroků a budou zahrnuty v příštích verzích. Součástí služby je také aplikace určená pro zákazníky s telefony iPhone a mobily s operačním systémem Android. Podporu dalších platforem Tieto připravuje.


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.