Nová služba pro maloobchodní prodejce

Společnost Tieto představuje novou mobilní službu Tieto Mobile Shopper, určenou pro maloobchodní prodejce. Tieto Mobile Shopper pomáhá obchodníkům navázat kontakt se zákazníky prostřednictvím jejich chytrých telefonů a nabízet jim služby podle místa, kde se právě nacházejí. Cloudová platforma společnosti Tieto nabízí řadu okamžitě předpřipravených funkcí, jako je například online správa adres provozoven a obchodů, provozních dob a také speciálních nabídek. Díky tomu je možné službu spustit ve velmi krátké době a zároveň minimalizovat investice prodejců do potřebných technologií.



Obchodníci mohou například pomoci zákazníkům nalézt konkrétní obchod nebo je přilákat prostřednictvím nabídek a reklam. Zákazníky lze také odkazovat na internetové stránky nebo s nimi navázat kontakt díky personalizovaným informacím.

 

Personalizované služby představují jeden z plánovaných kroků a budou zahrnuty v příštích verzích. Součástí služby je také aplikace určená pro zákazníky s telefony iPhone a mobily s operačním systémem Android. Podporu dalších platforem Tieto připravuje.


 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.