- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Nová služba Mews for Salesforce propojí CRM se systémem správy hotelu
Česká firma Mews, jeden z předních poskytovatelů cloudových systémů pro správu hotelů, vydává nový produkt ve spolupráci se Salesforce, přední světovou platformou pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Zákazníci Mews mohou nově využívat propojení systému správy hotelu a systému řízení vztahů se zákazníky od Salesforce. Díky Mews for Salesforce mohou hoteliéři nabídnout zákazníkům pobyty šité na míru a v reálném čase spravovat jejich preference. Díky propojení mohou například vytvářet personalizovanou komunikaci s hosty před jejich pobytem, během něj i po něm.


Služba umožňuje hoteliérům propojit systémy v reálném čase, což urychlí personalizované služby pro hosty a umožní zaměření na potřeby hostů založené na datech, což vede ke zvýšení loajality.
„Aby hoteliéři mohli vytvářet a poskytovat výjimečné služby, potřebují mít po ruce nástroje a informace o každém ze svých hostů, ať už se v rámci hotelové skupiny ubytovali kdekoli. Vytvořením sjednoceného profilu pro každého hosta se mohou hoteliéři zaměřit na samotnou péči o hosty, aby byl každý jejich pobyt výjimečný a lepší než ten předchozí. Tato funkce rychlé integrace znamená, že každý člen hotelového personálu se nyní může stát velice výkonným konciérem, což hotelům umožní poskytovat personalizovaná doporučení produktů nebo služeb na základě aktuálních i předchozích pobytů hosta,“ uvádí Richard Valtr, zakladatel Mews.
Richard Valtr
Služba Mews for Salesforce umožňuje propojit systém správy nemovitostí a systém CRM během několika hodin s minimálními technickými znalostmi. Je dostupná přes platformu Salesforce AppExchange a představuje první spolupráci mezi společnostmi Mews a Salesforce po strategické investici Salesforce Ventures, globální investiční složky Salesforce, do společnosti Mews na konci roku 2021.
Službu Mews for Salesforce už využívá například řetězec hotelů Student Hotel, který se zaměřuje nejen na studentské ubytování, ale také na vytváření inspirativního prostoru pro seberozvoj studentů. Student Hotel nabízí ubytování v patnácti evropských městech, například v Amsterodamu, Barceloně, Berlíně, Paříži či ve Vídni. „Student Hotel se vždy snaží nabídnout jedinečný zážitek každému zákazníkovi v naší mezinárodní komunitě. Bez ohledu na to, kterou z našich lokalit v Evropě navštíví, chceme, aby naši hosté cítili osobní přístup, aby si odnesli zážitek přizpůsobený jejich potřebám a aby se stali celoživotními členy naší komunity. Klíčovou roli v tom hrají technologie, které fungují jako prostředník pro členy našich týmů a pomáhají jim ohromit zákazníky v průběhu celého zákaznického zážitku. Díky propojení našich dvou hlavních systémů Mews a Salesforce jsme nyní schopni optimalizovat svoje operační procesy a posunout zákaznický zážitek na vyšší úroveň,“ říká Mark Liversidge, chief digital, technology & experience officer společnosti Student Hotel.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |