facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 7. 9. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nová služba Mews for Salesforce propojí CRM se systémem správy hotelu

Česká firma Mews, jeden z předních poskytovatelů cloudových systémů pro správu hotelů, vydává nový produkt ve spolupráci se Salesforce, přední světovou platformou pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Zákazníci Mews mohou nově využívat propojení systému správy hotelu a systému řízení vztahů se zákazníky od Salesforce. Díky Mews for Salesforce mohou hoteliéři nabídnout zákazníkům pobyty šité na míru a v reálném čase spravovat jejich preference. Díky propojení mohou například vytvářet personalizovanou komunikaci s hosty před jejich pobytem, během něj i po něm.



Služba umožňuje hoteliérům propojit systémy v reálném čase, což urychlí personalizované služby pro hosty a umožní zaměření na potřeby hostů založené na datech, což vede ke zvýšení loajality.

„Aby hoteliéři mohli vytvářet a poskytovat výjimečné služby, potřebují mít po ruce nástroje a informace o každém ze svých hostů, ať už se v rámci hotelové skupiny ubytovali kdekoli. Vytvořením sjednoceného profilu pro každého hosta se mohou hoteliéři zaměřit na samotnou péči o hosty, aby byl každý jejich pobyt výjimečný a lepší než ten předchozí. Tato funkce rychlé integrace znamená, že každý člen hotelového personálu se nyní může stát velice výkonným konciérem, což hotelům umožní poskytovat personalizovaná doporučení produktů nebo služeb na základě aktuálních i předchozích pobytů hosta,“ uvádí Richard Valtr, zakladatel Mews.

Richard Valtr
Richard Valtr

Služba Mews for Salesforce umožňuje propojit systém správy nemovitostí a systém CRM během několika hodin s minimálními technickými znalostmi. Je dostupná přes platformu Salesforce AppExchange a představuje první spolupráci mezi společnostmi Mews a Salesforce po strategické investici Salesforce Ventures, globální investiční složky Salesforce, do společnosti Mews na konci roku 2021.

Službu Mews for Salesforce už využívá například řetězec hotelů Student Hotel, který se zaměřuje nejen na studentské ubytování, ale také na vytváření inspirativního prostoru pro seberozvoj studentů. Student Hotel nabízí ubytování v patnácti evropských městech, například v Amsterodamu, Barceloně, Berlíně, Paříži či ve Vídni. „Student Hotel se vždy snaží nabídnout jedinečný zážitek každému zákazníkovi v naší mezinárodní komunitě. Bez ohledu na to, kterou z našich lokalit v Evropě navštíví, chceme, aby naši hosté cítili osobní přístup, aby si odnesli zážitek přizpůsobený jejich potřebám a aby se stali celoživotními členy naší komunity. Klíčovou roli v tom hrají technologie, které fungují jako prostředník pro členy našich týmů a pomáhají jim ohromit zákazníky v průběhu celého zákaznického zážitku. Díky propojení našich dvou hlavních systémů Mews a Salesforce jsme nyní schopni optimalizovat svoje operační procesy a posunout zákaznický zážitek na vyšší úroveň,“ říká Mark Liversidge, chief digital, technology & experience officer společnosti Student Hotel.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.