- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Nová služba Clerbo od Y Softu pro správu onboardingu
Společnost Y Soft oznámila spuštění služby Clerbo, která komplexně řeší procesy před a po nástupu nových zaměstnanců do firmy. Jde o nástroj, jehož cílem je pomoci firmám ke zvýšení loajality nových zaměstnanců a jejich produktivity hned od vstupu do firmy.

Organizace dnes investují hodně prostředků, aby přilákaly nové zaměstnance. Méně pozornosti už jim ale věnují, jakmile s nimi podepíší pracovní smlouvu. Výzkumy přitom naznačují, že společnosti, které dokáží nastupující nováčky pozitivně oslovit již před a během nástupu na palubu, si udrží nové pracovníky déle a noví zaměstnanci se zapracují mnohem rychleji, čímž firma získá na jejich okamžité produktivitě.
„Jakmile jsme identifikovali potřebu trhu pro zavedení interaktivního řešení pre- a onboardingu, vznikla myšlenka na řešení Clerbo,“ řekl Karel Fuksa ze společnosti Y Soft Corporation. „Klíčové bylo vytvořit řešení pro nováčky, které vedle získání jedinečné zkušenosti s procesem náboru ve firmě zároveň plní podmínku pro zvýšení produktivity HR prostřednictvím lepších procesů.“
Pomocí služby Clerbo jsou přicházející zaměstnanci seznámeni s firemní kulturou, dále s pravidly a administrativní agendou spojenou s nástupem - všemi úkoly, které jsou nutné pro fázi pre-boardingu – tedy před samotným nástupem do společnosti. Vše probíhá v prostředí mobilní aplikace Clerbo určené pro chytré telefony. Jakmile nováček obdrží datum svého nástupu do firmy, mohou z pohodlí domova přes aplikaci plnit svůj na míru ušitý adaptační plán školení. Personalisté na druhé straně mají možnost sledovat celý tréninkový proces nováčků, postup dalšími fázemi a získávat zároveň zpětnou vazbu.
„V současné době používáme funkci preboardingu pro kontakt s budoucím zaměstnancem ještě před jeho nástupem. V budoucnu chceme Clerbo používat i pro fázi on-boardingu a pro komunikaci směrem dovnitř společnosti, ať už s využitím novinek nebo digitalizací směrnic,“ popisuje využití nové služby Monika Brodilová ze společnosti IKEA.
Clerbo je modulární cloudová služba, kterou lze přizpůsobit na míru tak, aby odrážela firemní značku organizace a dokázala podpořit i vztah se stávajícími zaměstnanci v organizaci, kteří mohou využívat např. portál s aktualitami a další školení, se kterými se setkají v rámci své kariérní cesty napříč organizací. Uživatelé se mohou přihlásit k odběru úplné sady modulů Clerbo nebo použít pouze sady funkcí obsažené v jednotlivých modulech. Sám výrobce doporučuje Clerbo jako nástroj pro organizace, jejichž aktivní nábor zahrnuje více než 100 lidí ročně.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce








