Nová služba Clerbo od Y Softu pro správu onboardingu

onboardingSpolečnost Y Soft oznámila spuštění služby Clerbo, která komplexně řeší procesy před a po nástupu nových zaměstnanců do firmy. Jde o nástroj, jehož cílem je pomoci firmám ke zvýšení loajality nových zaměstnanců a jejich produktivity hned od vstupu do firmy.



Organizace dnes investují hodně prostředků, aby přilákaly nové zaměstnance. Méně pozornosti už jim ale věnují, jakmile s nimi podepíší pracovní smlouvu. Výzkumy přitom naznačují, že společnosti, které dokáží nastupující nováčky pozitivně oslovit již před a během nástupu na palubu, si udrží nové pracovníky déle a noví zaměstnanci se zapracují mnohem rychleji, čímž firma získá na jejich okamžité produktivitě.

„Jakmile jsme identifikovali potřebu trhu pro zavedení interaktivního řešení pre- a onboardingu, vznikla myšlenka na řešení Clerbo,“ řekl Karel Fuksa ze společnosti Y Soft Corporation. „Klíčové bylo vytvořit řešení pro nováčky, které vedle získání jedinečné zkušenosti s procesem náboru ve firmě zároveň plní podmínku pro zvýšení produktivity HR prostřednictvím lepších procesů.“

Pomocí služby Clerbo jsou přicházející zaměstnanci seznámeni s firemní kulturou, dále s pravidly a administrativní agendou spojenou s nástupem - všemi úkoly, které jsou nutné pro fázi pre-boardingu – tedy před samotným nástupem do společnosti. Vše probíhá v prostředí mobilní aplikace Clerbo určené pro chytré telefony. Jakmile nováček obdrží datum svého nástupu do firmy, mohou z pohodlí domova přes aplikaci plnit svůj na míru ušitý adaptační plán školení. Personalisté na druhé straně mají možnost sledovat celý tréninkový proces nováčků, postup dalšími fázemi a získávat zároveň zpětnou vazbu.


„V současné době používáme funkci preboardingu pro kontakt s budoucím zaměstnancem ještě před jeho nástupem. V budoucnu chceme Clerbo používat i pro fázi on-boardingu a pro komunikaci směrem dovnitř společnosti, ať už s využitím novinek nebo digitalizací směrnic,“ popisuje využití nové služby Monika Brodilová ze společnosti IKEA.

Clerbo je modulární cloudová služba, kterou lze přizpůsobit na míru tak, aby odrážela firemní značku organizace a dokázala podpořit i vztah se stávajícími zaměstnanci v organizaci, kteří mohou využívat např. portál s aktualitami a další školení, se kterými se setkají v rámci své kariérní cesty napříč organizací. Uživatelé se mohou přihlásit k odběru úplné sady modulů Clerbo nebo použít pouze sady funkcí obsažené v jednotlivých modulech. Sám výrobce doporučuje Clerbo jako nástroj pro organizace, jejichž aktivní nábor zahrnuje více než 100 lidí ročně.


 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.