Nová generace ESET Business Endpoint Solutions

ESET Endpoint Antivirus a Endpoint Security s funkcí Web Control

Společnost ESET ohlásila vydání nové řady produktů pro firemní zákazníky – ESET Endpoint Security a ESET Endpoint Antivirus. S novou řadou produktů společnost ESET posiluje své zaměření na firemní segment. ESET Endpoint Antivirus i ESET Endpoint Security jsou standardně dodávány s ESET Remote Administrator. Bohatý rozsah funkcí ESET Endpoint Security doplňuje modul filtrování obsahu webu, firewall a osobní antispam. Malá zátěž systému spolu s pokročilou vzdálenou správou klientů s důrazem na individuální potřeby zákazníků dělá z těchto produktů vhodné řešení pro společnosti všech velikostí. Díky využití více vrstev detekce malware, kterým se může pochlubit scanovací systém ThreatSence a systému včasného varování ESET Live Grid – reputaci na bázi cloudu, přináší nová generace ESET Endpoint Solutions proaktivní ochranu proti aktuálním hrozbám.



Nová generace ESET Endpoint Solutions přináší více než tucet nových funkcí a vylepšení jako například funkci Filtrování obsahu webu, což je nová součást ESET Remote Administrator. Ta obsahuje možnost monitoringu stavu sítě přes webový prohlížeč a systém vzdálené správy s nastavitelnými pravomocemi pro administrátory, rollback aktualizace, funkce náhodných kontrol, formát několikanásobného přihlášení, podporu RSA Envision a Microsoft NAP.

 

Spolu s Endpoint Solutions vydává ESET nejnovější verzi svých dalších firemních produktů: ESET File Seurity pro Microsoft Windows Server, ESET File Security pro Microsoft Windows Server Core a ESET Mail Security pro IBM Lotus Domino.

 

ESET Endpoint Security nabízí:

 

Web Control – Tato funkce omezuje přístup k webovým stránkám podle kategorie a umožňuje správcům definovat pravidla pro skupiny uživatelů v souladu s podnikovými předpisy. Omezuje a monitoruje navštívené webové stránky na základě mnoha kategorií (hry, sociální sítě, nakupování a další). Webové stránky jsou automaticky klasifikovány do kategorií na bázi cloudu. Správce se může rozhodnout blokovat stránky nadměrně zatěžující datový provoz a zachovat tak plynulost síťového připojení spolu s firemními předpisy upravujícími chování na internetu.

Klientský Antispam – Efektivně filtruje spam na koncovém zařízení uživatele.

Firewall – Chrání před neautorizovaným přístupem k firemní síti a poskytuje ochranu proti hackerům a úniku dat.

 

Obě řešení nabízejí:

 

Device Control: Blokuje neautorizovaná média a zařízení a umožňuje nastavení pravidel a parametru pro jednotlivá média, zařízení, uživatele a klienty.

Antivirus / Antispyware: Eliminuje všechny typy hrozeb včetně virů, rootkitů, červů, spyware a nabízí nový způsob scanování založené na systému Cloud: Whitelisting bezpečných souborů na základě databáze souborů reputace v cloudu. Do cloudu se posílají pouze informace o spustitelnosti a archivní soubory.

ESET Remote Administrator: Umožňuje spravovat všechna bezpečnostní řešení ESET díky využití konzole centrální správy. Nový systém správy na základě rolí umožňuje nastavit různé kompetence pro jednotlivé uživatele ESET Remote Administrator. Navíc toto řešení umí vytvářet audit uživatelů ESET Remote Administrator a vynucovat svým prostřednictvím bezpečnost hesel ve firmě.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.