facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nová aplikace O-fice měří obsazenost kanceláří

O-ficeJak to funguje? Senzory s bluetooth zaregistrují pohyb, aplikace O-fice sesbírá data a přenese je na výkonnou periferii (ipad), ve které dojde k jejich následnému vyhodnocení. Do aplikace lze nahrát například půdorys kanceláře, spojit jednotlivé objekty se senzory, apod.



Pomocí aplikace O-fice je možné v reálném čase sledovat všechny nainstalované senzory najednou a přesně tak zmapovat a efektivně řídit využití kancelářského pracovní prostředí. Firmy tak získají možnost dovědět se, na které židli často dochází k pohybu, kde je naopak dlouhodobě klid, kolik lidí se vystřídá ve stále obsazených zasedacích místnostech, případně jak se liší využití v průběhu roku. To jim může pomoci přehodnotit efektivní využití kancelářských prostor.

Jan Bastař, spolumajitel firmy cre8: „Již delší dobu jsme u klientů registrovali, že by přivítali analytickou službu, která by jim pomohla lépe využívat kancelářský prostor. Jsem proto rád, že jsme O-fice zavedli jako jedni z prvních ve střední Evropě. Z mého pohledu je skvělým příkladem propojení internetu věcí, mobilní aplikace a iPadu, který je klíčovou součástí celého řešení. Aplikace je určena nejen firmám, které se plánují stěhovat do nových kanceláří, ale i těm, které prostě jen zajímá, zda efektivně využívají své prostory. Navíc může velice dobře podpořit firemní kulturu.“

„Z našich zkušeností se obecně vytíženost kancelářských prostor pohybuje kolem 40 %. Neobsazenost standardního pracovního místa tedy může být až 60 %, což není zrovna málo,“ dodává Bastař.

V budoucnu by se tento senzor mohl rozšířit i o dalších funkce – například by sledoval teplotu v dané místnosti.

Obr. Ukázka mobilní aplikace (seznam senzorů a jejich stav)
Obr. Ukázka mobilní aplikace (seznam senzorů a jejich stav)

 


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?