facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nová aplikace O-fice měří obsazenost kanceláří

O-ficeJak to funguje? Senzory s bluetooth zaregistrují pohyb, aplikace O-fice sesbírá data a přenese je na výkonnou periferii (ipad), ve které dojde k jejich následnému vyhodnocení. Do aplikace lze nahrát například půdorys kanceláře, spojit jednotlivé objekty se senzory, apod.



Pomocí aplikace O-fice je možné v reálném čase sledovat všechny nainstalované senzory najednou a přesně tak zmapovat a efektivně řídit využití kancelářského pracovní prostředí. Firmy tak získají možnost dovědět se, na které židli často dochází k pohybu, kde je naopak dlouhodobě klid, kolik lidí se vystřídá ve stále obsazených zasedacích místnostech, případně jak se liší využití v průběhu roku. To jim může pomoci přehodnotit efektivní využití kancelářských prostor.

Jan Bastař, spolumajitel firmy cre8: „Již delší dobu jsme u klientů registrovali, že by přivítali analytickou službu, která by jim pomohla lépe využívat kancelářský prostor. Jsem proto rád, že jsme O-fice zavedli jako jedni z prvních ve střední Evropě. Z mého pohledu je skvělým příkladem propojení internetu věcí, mobilní aplikace a iPadu, který je klíčovou součástí celého řešení. Aplikace je určena nejen firmám, které se plánují stěhovat do nových kanceláří, ale i těm, které prostě jen zajímá, zda efektivně využívají své prostory. Navíc může velice dobře podpořit firemní kulturu.“

„Z našich zkušeností se obecně vytíženost kancelářských prostor pohybuje kolem 40 %. Neobsazenost standardního pracovního místa tedy může být až 60 %, což není zrovna málo,“ dodává Bastař.

V budoucnu by se tento senzor mohl rozšířit i o dalších funkce – například by sledoval teplotu v dané místnosti.

Obr. Ukázka mobilní aplikace (seznam senzorů a jejich stav)
Obr. Ukázka mobilní aplikace (seznam senzorů a jejich stav)

 


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.