facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 19. 12. 2012

NextiraOne inovuje kontaktní centrum S&T CZ

Společnost NextiraOne Czech získala zakázku na inovaci hardwarových i softwarových systémů kontaktního centra společnosti S&T CZ. Vylepšení zahrnuje především aktualizaci ústředny Alcatel-Lucent a CTI systému kontaktního centra Genesys. Řešení NextiraOne doplní stávající telekomunikační systém společnosti S&T CZ například o dalších 5 operátorských pracovišť nebo o možnost nahrávání hovoru volajícího mimo pracovní dobu kontaktního centra. Dále umožní identifikaci významného zákazníka prostřednictvím PIN kódu, po jehož zadání bude zákazník i po pracovní době přesměrován na pracovníka help desku.



Komplexní komunikační systém postavený na řešeních Alcatel-Lucent a Genesys bude možné v budoucnu v případě potřeby rozšířit o další funkcionality jako je IP telefonie, CTI integrace ad.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?