Aktuality -> IT Projekty - 19. 12. 2012

NextiraOne inovuje kontaktní centrum S&T CZ

Společnost NextiraOne Czech získala zakázku na inovaci hardwarových i softwarových systémů kontaktního centra společnosti S&T CZ. Vylepšení zahrnuje především aktualizaci ústředny Alcatel-Lucent a CTI systému kontaktního centra Genesys. Řešení NextiraOne doplní stávající telekomunikační systém společnosti S&T CZ například o dalších 5 operátorských pracovišť nebo o možnost nahrávání hovoru volajícího mimo pracovní dobu kontaktního centra. Dále umožní identifikaci významného zákazníka prostřednictvím PIN kódu, po jehož zadání bude zákazník i po pracovní době přesměrován na pracovníka help desku.



Komplexní komunikační systém postavený na řešeních Alcatel-Lucent a Genesys bude možné v budoucnu v případě potřeby rozšířit o další funkcionality jako je IP telefonie, CTI integrace ad.