Neogenia Voice dokáže získat zpětnou vazbu od stovek telefonních čísel naráz

Technologická společnost Neogenia představila novou službu pro uskutečnění automatických hlasových hovorů. Služba dokáže uskutečnit hovor na zvolená telefonní čísla a z předem nadefinované zprávy vygenerovat pomocí TextToSpeech syntetizátoru s pokročilou podporou skládání operací v sedmi světových jazycích přehrát hlasovou zprávu či libovolnou audiostopu. Zprávu navíc umožňuje sestavit z několika desítek segmentů, které mohou jednotlivé přístupy kombinovat a zajistit tak Interactive Voice Response zmáčknutím nadefinovaných kláves, hovor přesměrovat na jiné číslo, zanechat vzkaz či nastavit jiné předem dané scénáře. Segmenty na sebe mohou libovolně navazovat, navigaci v nich zajišťuje běžný stisk tlačítka.



Veškeré reakce příjemce jsou v reálném čase zaznamenány. Obsluha služby Voice okamžitě zjistí, kolik telefonních čísel hovor zvedlo, kolik odmítlo, přerušilo, případně která čísla již nejsou platná. U anket nebo větvených zpráv také zaznamenává jednotlivé číselné volby pro každé číslo, které předkládá v přehledných grafických výstupech. Samozřejmostí je integrace do API klienta.

 

Neogenia Voice je dalším dostupným kanálem pro přímou komunikaci. Společnost provozuje také firemní SMS bránu pro rozesílání informačních a obchodních SMS, v loňském roce navíc uvedla Spothill, první platformu na bázi beaconů (elektronických majáků), kterou dnes již používá několik desítek subjektů nejen pro marketingové účely, ale i jako další kanál pro informování veřejnosti.

 

Služba je v plném provozu a je dostupná v několika světových jazycích. K dispozici jsou tři tarify, přičemž ten nejlevnější lze pořídit za 200 Kč.