Nástroj pro emailový marketing Mailkit

Společnost Xland. cz spustila novou verzi aplikace Mailkit 1.5, přinášející mnohá vylepšení, která často vzešla z doporučení uživatelů a jimi kladených nároků na nástroj pro emailový marketing. Klíčovým požadavkem na vývoj nové verze Mailkit 1.5 bylo vytvoření maximálně přehledného uživatelského rozhraní, kde jsou všechny funkce jasně vidět a lze s nimi snadno pracovat. Mailkit 1.5 disponuje novým uživatelským rozhraním se zjednodušeným menu, byly přidány přehledné záložky, rozšířena kontextová nápověda a byl obohacen o další funkce.



Mezi vylepšené a nové funkce patří:

  • Kampaně, seznamy příjemců, datové zdroje, šablony, uložené soubory a ankety jsou automaticky tříděné na aktivní a neaktivní, dle data posledního použití.
  • Implementován nový WYSIWYG editor.
  • Výrazně zjednodušena práce s přílohami a vkládání obrázků do těl zpráv.
  • Nová funkce automatického skloňování českých podstatných jmen ve všech pádech jednotného i množného čísla.
  • Rozšířeny možnosti práce se seznamy příjemců, pomocí filtru pro selekci adresátů a s tím spojená další práce s nimi – jako je vytvoření nového mailing listu, export a hromadné nastavení společných informací pro adresáty.
  • Přidána možnost personalizace emailové adresy pro odpověď.
  • Rozšířena podpora formátů, z nichž lze importovat příjemce do seznamů. Standardně je tak možné příjemce importovat z formátů CSV, XLS, vCard i LDIF.
  • Ve verzi Syndicate je zjednodušeno nastavování podmíněného doručování.
  • Vylepšené plánování doručování kampaní s lepší podporou časových pásem.
  • Zrychlena a zjednodušena práce se statistikami.
  • Možnost sledování konverzí a jejich statistiky.
  • Rozšířen počet zemí, ve kterých je možné zasílat úhradu na místní bankovní účet.
  • Vylepšena kompatibilita s prohlížeči Internet Explorer a Safari.

 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.