facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 24. 7. 2006

Modernizace komunikačního systému v Čepru

alcatel_iptouch_630.jpgSpolečnost NextiraOne Czech oznámila, že úspěšně dokončila projekt modernizace hlasového systému ve společnosti Čepro. Modernizované řešení přinese společnosti Čepro kvalitnější funkcionality a významné úspory z komunikačních nákladů. Nový systém založený na technologiích Alcatel byl spuštěn do provozu koncem června. Společnost Čepro předtím provozovala ve svých 13 lokalitách v ČR původní síť ústředen Alcatel, která byla postavena na starší verzi technologie VoIP.

V rámci nynějšího projektu došlo k upgradování a zkvalitnění původního VoIP řešení. Předmětem projektu byla rovněž realizace dispečerského (konferenčního) systému založeného na kombinaci klasické a IP telefonie. Vedle služeb právě dokončené implementace nového řešení bude navíc NextiraOne Czech po dobu dvou let poskytovat služby podpory postavené na vzdáleném dohledu komunikační infrastruktury. Předpokládaná návratnost investice byla spočtena na 18 - 20 měsíců, a to hlavně díky úsporám na hlasových okruzích a telefonních poplatcích mezi jednotlivými lokalitami. Dalším přínosem řešení jsou nové funkce, např. nahrávání hovorů, hlasová pošta, počítačová telefonie a do budoucna možnost integrace s počítačovými aplikacemi (typicky MS Exchange).

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.