- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Aktuality -> IT Projekty - 24. 7. 2006
Modernizace komunikačního systému v Čepru
Společnost NextiraOne Czech oznámila, že úspěšně dokončila projekt modernizace hlasového systému ve společnosti Čepro. Modernizované řešení přinese společnosti Čepro kvalitnější funkcionality a významné úspory z komunikačních nákladů. Nový systém založený na technologiích Alcatel byl spuštěn do provozu koncem června. Společnost Čepro předtím provozovala ve svých 13 lokalitách v ČR původní síť ústředen Alcatel, která byla postavena na starší verzi technologie VoIP.

V rámci nynějšího projektu došlo k upgradování a zkvalitnění původního VoIP řešení. Předmětem projektu byla rovněž realizace dispečerského (konferenčního) systému založeného na kombinaci klasické a IP telefonie. Vedle služeb právě dokončené implementace nového řešení bude navíc NextiraOne Czech po dobu dvou let poskytovat služby podpory postavené na vzdáleném dohledu komunikační infrastruktury. Předpokládaná návratnost investice byla spočtena na 18 - 20 měsíců, a to hlavně díky úsporám na hlasových okruzích a telefonních poplatcích mezi jednotlivými lokalitami. Dalším přínosem řešení jsou nové funkce, např. nahrávání hovorů, hlasová pošta, počítačová telefonie a do budoucna možnost integrace s počítačovými aplikacemi (typicky MS Exchange).
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
RSS kanál
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce








