Mobilní aplikace Shelfer pro obchodníky a jejich dodavatele

ShelferSpolečnost U&Sluno uvedla novou mobilní aplikaci Shelfer, jejímž cílem je usnadnit spolupráci mezi dodavateli a obchodníky. Mobilní aplikace umožňuje oboustranné sdílení dat o zboží; podklady a informace jsou tak ihned dostupné všem zainteresovaným stranám. Aplikace Shelfer urychluje dodání aktuálně nedostupného zboží a stará se tak o zvyšování prodejů, resp. spokojenost a očekávání zákazníků.



„Aktuální dostupnost produktů na regálech tíží obchodníky i jejich dodavatele každý den. Na nedostupnosti zboží přitom prodělávají všechny zúčastněné strany - zákazník, obchodník i dodavatel. Proto jsme hledali řešení a věříme, že naše aplikace zásadním způsobem přispěje při zapojení všech zúčastněných stran k nápravě této situace, a to ve velmi krátkém čase,“ vysvětluje Miloš Hammer ze společnosti U&Sluno.

shelfer

Aplikace Shelfer, která je dostupná pro chytré telefony s operačními systémy iOS, Android a Windows Phone, je řešením pro zlepšení procesů spojených s oblastí on-shelf availability (dostupnost zboží na regálech). V prostředí aplikace, která umožňuje skenování chybějícího zboží, sdílí obě strany (obchodník a dodavatel) data, která sesbírají. Stejné podklady a informace usnadňují rozhodovací proces a umožňují rychle napravit nedostupnost zboží. Data o zjištěné dostupnosti jsou po naskenování importována do systému obchodníka i dodavatele k dalšímu zpracování. Obě strany tak pracují s aktuálními a jednotnými informacemi.

Doplňování produktů vyžaduje jednoduchý postup. Stačí, aby zástupce dodavatele naskenoval mobilním telefonem kódy chybějícího zboží na konkrétní prodejně, a aplikace mu následně zpřístupní podstatné parametry k nápravě situace. Data se po naskenování odesílají do centrály obchodníka i dodavatele k eventuálnímu dalšímu zpracování. Aplikace také dokáže rozpoznat geografickou lokaci i danou prodejnu.


 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.