facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Mobilní aplikace Shelfer pro obchodníky a jejich dodavatele

ShelferSpolečnost U&Sluno uvedla novou mobilní aplikaci Shelfer, jejímž cílem je usnadnit spolupráci mezi dodavateli a obchodníky. Mobilní aplikace umožňuje oboustranné sdílení dat o zboží; podklady a informace jsou tak ihned dostupné všem zainteresovaným stranám. Aplikace Shelfer urychluje dodání aktuálně nedostupného zboží a stará se tak o zvyšování prodejů, resp. spokojenost a očekávání zákazníků.



„Aktuální dostupnost produktů na regálech tíží obchodníky i jejich dodavatele každý den. Na nedostupnosti zboží přitom prodělávají všechny zúčastněné strany - zákazník, obchodník i dodavatel. Proto jsme hledali řešení a věříme, že naše aplikace zásadním způsobem přispěje při zapojení všech zúčastněných stran k nápravě této situace, a to ve velmi krátkém čase,“ vysvětluje Miloš Hammer ze společnosti U&Sluno.

shelfer

Aplikace Shelfer, která je dostupná pro chytré telefony s operačními systémy iOS, Android a Windows Phone, je řešením pro zlepšení procesů spojených s oblastí on-shelf availability (dostupnost zboží na regálech). V prostředí aplikace, která umožňuje skenování chybějícího zboží, sdílí obě strany (obchodník a dodavatel) data, která sesbírají. Stejné podklady a informace usnadňují rozhodovací proces a umožňují rychle napravit nedostupnost zboží. Data o zjištěné dostupnosti jsou po naskenování importována do systému obchodníka i dodavatele k dalšímu zpracování. Obě strany tak pracují s aktuálními a jednotnými informacemi.

Doplňování produktů vyžaduje jednoduchý postup. Stačí, aby zástupce dodavatele naskenoval mobilním telefonem kódy chybějícího zboží na konkrétní prodejně, a aplikace mu následně zpřístupní podstatné parametry k nápravě situace. Data se po naskenování odesílají do centrály obchodníka i dodavatele k eventuálnímu dalšímu zpracování. Aplikace také dokáže rozpoznat geografickou lokaci i danou prodejnu.


 
  

- PR -

Signys Logistics: Řízení skladů přes mobilní aplikaci efektivně a online!

Moderní logistika vyžaduje efektivní a spolehlivé řešení pro řízení skladů a sledování zásob. S aplikací Signys Logistics a modu­lem řízených skladů WMS Signys máte na dosah ruky nástroje, které vám umožní zvýšit efektivitu vašich logistických operací a dosáhnout tak co nejvíce optimálního využití zdrojů.

  

- PR -

Unicorn Systems podpořil Pluxee v přechodu do cloudu

Softwarová firma Unicorn Systems pomohla společnosti Pluxee (dříve Sodexo Benefity), která se specializuje na oblast zaměstnaneckých benefitů, s přechodem do cloudu. Důvodem této náročné digitální trans­for­mace byla snaha modernizovat IT infrastrukturu společnosti a zvýšit efektivitu jejího podnikání.