facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Mobilní aplikace Shelfer pro obchodníky a jejich dodavatele

ShelferSpolečnost U&Sluno uvedla novou mobilní aplikaci Shelfer, jejímž cílem je usnadnit spolupráci mezi dodavateli a obchodníky. Mobilní aplikace umožňuje oboustranné sdílení dat o zboží; podklady a informace jsou tak ihned dostupné všem zainteresovaným stranám. Aplikace Shelfer urychluje dodání aktuálně nedostupného zboží a stará se tak o zvyšování prodejů, resp. spokojenost a očekávání zákazníků.



„Aktuální dostupnost produktů na regálech tíží obchodníky i jejich dodavatele každý den. Na nedostupnosti zboží přitom prodělávají všechny zúčastněné strany - zákazník, obchodník i dodavatel. Proto jsme hledali řešení a věříme, že naše aplikace zásadním způsobem přispěje při zapojení všech zúčastněných stran k nápravě této situace, a to ve velmi krátkém čase,“ vysvětluje Miloš Hammer ze společnosti U&Sluno.

shelfer

Aplikace Shelfer, která je dostupná pro chytré telefony s operačními systémy iOS, Android a Windows Phone, je řešením pro zlepšení procesů spojených s oblastí on-shelf availability (dostupnost zboží na regálech). V prostředí aplikace, která umožňuje skenování chybějícího zboží, sdílí obě strany (obchodník a dodavatel) data, která sesbírají. Stejné podklady a informace usnadňují rozhodovací proces a umožňují rychle napravit nedostupnost zboží. Data o zjištěné dostupnosti jsou po naskenování importována do systému obchodníka i dodavatele k dalšímu zpracování. Obě strany tak pracují s aktuálními a jednotnými informacemi.

Doplňování produktů vyžaduje jednoduchý postup. Stačí, aby zástupce dodavatele naskenoval mobilním telefonem kódy chybějícího zboží na konkrétní prodejně, a aplikace mu následně zpřístupní podstatné parametry k nápravě situace. Data se po naskenování odesílají do centrály obchodníka i dodavatele k eventuálnímu dalšímu zpracování. Aplikace také dokáže rozpoznat geografickou lokaci i danou prodejnu.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.