- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Mobilní aplikace Shelfer pro obchodníky a jejich dodavatele
Společnost U&Sluno uvedla novou mobilní aplikaci Shelfer, jejímž cílem je usnadnit spolupráci mezi dodavateli a obchodníky. Mobilní aplikace umožňuje oboustranné sdílení dat o zboží; podklady a informace jsou tak ihned dostupné všem zainteresovaným stranám. Aplikace Shelfer urychluje dodání aktuálně nedostupného zboží a stará se tak o zvyšování prodejů, resp. spokojenost a očekávání zákazníků.


„Aktuální dostupnost produktů na regálech tíží obchodníky i jejich dodavatele každý den. Na nedostupnosti zboží přitom prodělávají všechny zúčastněné strany - zákazník, obchodník i dodavatel. Proto jsme hledali řešení a věříme, že naše aplikace zásadním způsobem přispěje při zapojení všech zúčastněných stran k nápravě této situace, a to ve velmi krátkém čase,“ vysvětluje Miloš Hammer ze společnosti U&Sluno.
Aplikace Shelfer, která je dostupná pro chytré telefony s operačními systémy iOS, Android a Windows Phone, je řešením pro zlepšení procesů spojených s oblastí on-shelf availability (dostupnost zboží na regálech). V prostředí aplikace, která umožňuje skenování chybějícího zboží, sdílí obě strany (obchodník a dodavatel) data, která sesbírají. Stejné podklady a informace usnadňují rozhodovací proces a umožňují rychle napravit nedostupnost zboží. Data o zjištěné dostupnosti jsou po naskenování importována do systému obchodníka i dodavatele k dalšímu zpracování. Obě strany tak pracují s aktuálními a jednotnými informacemi.
Doplňování produktů vyžaduje jednoduchý postup. Stačí, aby zástupce dodavatele naskenoval mobilním telefonem kódy chybějícího zboží na konkrétní prodejně, a aplikace mu následně zpřístupní podstatné parametry k nápravě situace. Data se po naskenování odesílají do centrály obchodníka i dodavatele k eventuálnímu dalšímu zpracování. Aplikace také dokáže rozpoznat geografickou lokaci i danou prodejnu.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |