facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Microsoft uvedl cloudové služby Office 365

Společnost Microsoft začala v Česku prodávat cloudové služby Office 365, které zahrnují software pro e-mail, úpravy a sdílení dokumentů, sjednocenou komunikaci včetně videokonferencí i vytvoření vlastních webových stránek. Firmy budou za službu platit formou měsíčních poplatků. Služby budou v Česku nabízet i partneři Microsoftu. Například kompletní balíčky Office 365 s pevným i mobilním připojením k internetu nabídne zatím jako jediný z mobilních operátorů Vodafone. Výhodou Office 365 pro podnikatele a malé firmy je, že mohou získat potřebný software a sestavit si IT řešení během několika minut, bez počátečních investic a s možností flexibilně měnit v čase parametry nastavení. Větší firmy mohou zjednodušit své IT a uvolněné kapacity využít k řešení strategických otázek. Software i data jsou přitom firemním uživatelům k dispozici kdykoliv a kdekoliv.



V rámci služby Office 365 si mohou firmy vybrat z několika různých balíčků, které v sobě kombinují trojici oblíbených serverových produktů od Microsoftu. Jde o poštovní server Exchange Online s velikostí schránky na uživatele 25 GB, SharePoint Online pro sdílení dokumentů s celkovou kapacitou pro firmu až 1TB dat a Lync Online pro hlasovou, textovou i video komunikaci. Součástí většiny balíčků jsou také webové kancelářské aplikace Office Web Apps. Firmy si mohou formou pravidelných měsíčních poplatků pořídit i licence na kompletní balík kancelářských aplikací Microsoft Office Professional Plus pro svůj počítač.

 

Vodafone nabídne v první fázi od začátku července čtyři balíčky obsahující vždy Microsoft Office 365 ve verzi pro firmy o velikosti do 50 zaměstnanců v kombinaci s některým z datových tarifů za zvýhodněnou cenu.

 

Zákazníci Vodafonu, stejně jako ostatní firmy, si mohou Microsoft Office 365 před zakoupením vyzkoušet zdarma v rámci třicetidenní zkušební verze, kterou získají na stránkách www.office365.cz. Výhodou je, že pokud budou chtít po vyzkoušení přejít na placenou verzi, všechna nastavení i data jim zůstanou zachována.


 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.