facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Microsoft představil Windows Phone 7

Společnost Microsoft představila nový mobilní operační systém Windows Phone 7. Je navržen tak, aby uživatelům umožnil okamžitý přístup ke všem důležitým informacím prostřednictvím pár dotyků prstu. Základem nového systému Windows Phone 7 je úvodní obrazovka, která je uspořádána do takzvaných Live Tiles. Ty se samy průběžně aktualizují a uživatelům tak neustále poskytují aktuální přehled o zmeškaných hovorech, nepřečtených SMS/MMS zprávách a e-mailech nebo nadcházejících schůzkách. Každý si navíc může úvodní obrazovku přizpůsobit svým potřebám.


Z úvodní obrazovky je možné rychle přistupovat i do takzvaných Hubs, kterých je celkem šest. Jde o tematicky zaměřené sekce s funkcemi, které uživatelé používají nejčastěji. Jeden hub v sobě například zahrnuje kontakty z adresáře i Facebooku, druhý umožňuje hraní her, třetí přehrávání hudby a videa, čtvrtý je zaměřen na obrázky, pátý na stahování nových aplikací a poslední umožňuje prohlížet, upravovat, sdílet i synchronizovat dokumenty Office.

 

Mezi další funkce systému Windows Phone 7 patří například rychlé vyhledávání na webu i v samotném telefonu přes vyhledávač Bing, mobilní verze Outlooku, přehledný kalendář, mobilní prohlížeč Internet Explorer nebo aplikace pro pořizování fotografií a videí.

 

Telefony Windows Phone 7 začnou v Česku postupně nabízet čtyři výrobci, společnosti HTC, LG, Samsung a Dell. Do své nabídky je plánují do konce roku zařadit i dva mobilní operátoři. Společnost T-Mobile se chystá svou nabídku rozšířit o zařízení Samsung Omnia 7, společnost Telefónica O2 plánuje do svého portfolia zařadit jeden z modelů HTC.


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.