Mibcon připravil na bázi SAP ERP řešení pro slovenské EET

pokladnaStejně jako před dvěma a půl lety v České republice, i na Slovensku připravila společnost MIBCON v souvislosti s chystaným zavedením elektronické evidence tržeb úpravu informačního systému SAP ERP. V období od 1. 4. 2019 do 30. 6. 2019 se na Slovensku v rámci zákonné povinnosti, která se souhrnně nazývá "eKasa", musí na portál finanční správy online připojit veškerá zařízení plnící roli pokladen.



Zapojení do systému eKasa je povinné nejen pro klasické elektronické registrační pokladny, ale i další zařízení plnící funkci pokladen, jako jsou tablety, mobily a počítače. Mibcon SK, dceřiná společnost české společnosti Mibcon a.s., v tomto směru na Slovensku spolupracuje s dodavateli koncových zařízení (respektive certifikovaného hardware, který splňuje zákonné požadavky), v oblasti software upravuje jak SAP ERP, tak i komponenty "Fiscal Service", které zajišťují komunikaci s pokladním systémem.

V České republice Mibcon před třemi lety vyvinul řešení nesoucí název mib:EET. Běží na systému SAP, eviduje tržby a komunikuje s centrálním systémem pro elektronickou evidenci tržeb ministerstva financí. Aplikace obstarává nejen úkony požadované zákonem, ale zahrnuje i reportingové funkce a kontrolní mechanismy, které upozorní na případné chybné či neodeslané transakce, pohlídá zákonné lhůty pro dodatečné odeslání.

S výjimkou maloobchodního prodeje prostřednictvím pokladních systémů, zahrnuje řešení všechny standardní obchodní procesy, jako jsou hotovostní úhrady faktur, pokladní deník, evidenci platby kartou a další.

„Řešení jsme navrhli modulárně, aby bylo možné jeho části jednotlivým klientům na míru flexibilně doprogramovat, a současně nechat otevřenou cestu k případným změnám v budoucnu,“ dodává Ondřej Dědina, generální ředitel společnosti Mibcon.


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.