facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 30. 8. 2005

Martin Veselka regionálním manažerem Genesys

Martin_Veselka.jpgMartin Veselka (33) byl ve společnosti Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiné společnosti koncernu Alcatel, jmenován regionálním manažerem pro oblast střední a východní Evropy. Do jeho kompetence nyní spadají veškeré obchodní aktivity v tomto regionu. Na vrcholovou manažerskou pozici přechází z funkce obchodního manažera Genesys, ve které působil čtyři roky. Třiatřicetiletý Martin Veselka paří mezi přední odborníky na technologie call center. Stál u budování moderních zákaznických center zejména tuzemských bank a telekomunikačních operátorů. Podílel se například na projektech pro T-Mobile, Eurotel, Český Telecom, Česká spořitelna, ŠkoFIN a dalších. Genesys je předním poskytovatelem softwarových řešení pro kontaktní centra, která využívají firmy, jež figurují v žebříčcích jako Global 2000 a Fortune 1000.

Před svým působením v Genesys pracoval Martin Veselka pro společnost Deloitte&Touche. Věnoval se klientům zejména v oblasti telekomunikací a průmyslu. V poradenské firmě se později stal senior konzultantem divize Management Consulting, kde se zaměřoval na projekty implementace systémů informačních technologií. Je absolventem oboru systémového inženýrství na ČVUT Praha. Martin Veselka je ženatý a má jedno dítě. Mezi jeho koníčky patří především rodina a sport – zejména squash, golf a volejbal. Dále má rád cestování a samozřejmě informační technologie.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.