facebook
Aktuality -> IT Projekty - 12. 1. 2018 16:36

Marlenka nasadila WMS řešení myStock pro svůj nový chlazený sklad

MarlenkaVýrobce medových pochoutek Marlenka international zavedla WMS systém mySTOCK od společnosti Kvados. Systém mySTOCK řídí provoz v nové „ledničce“ Marlenky, tedy nově vybudovaném chlazeném skladu, který určený pro expedici výrobků.



Projekt nasazení systému mySTOCK v Marlence trval 8 měsíců. V první etapě projektu začal mySTOCK řídit příjem hotových výrobků do skladu, jejich rozmístění na konkrétní pozice i následnou expedici a nakládku do aut. Skladníci pak získávají pokyny k přesunům výrobků ze svých mobilních zařízení PDA.

V současné době probíhají analytické práce v rámci druhé etapy, kdy se mySTOCK připravuje na řízení naskladnění používaných surovin a na jejich distribuci do výroby. Cílem je zefektivnit manipulaci s hotovými výrobky, zrychlit výdej zakázek a zautomatizovat veškeré dosud ručně prováděné činnosti tak, aby probíhaly promyšleně a s ohledem na aktuální pohyby surovin a zboží ve skladu.

V MARLENCE 40 metrů vysokému skladu přezdívají „silo“, možná proto, že budovu bylo nutné kvůli nedostatku volných pozemků stavět nikoli do šířky, ale do výšky. Ne nadarmo říká ředitel Miroslav Hampel: „V MARLENCE mají největší a také nejdražší chladničku v České republice. Teplota ve skladu se totiž pohybuje v rozmezí +4 až +8 °C.“ Na poměrně malé ploše tak vznikly prostory s kapacitou více jak 1 800 paletových míst, vybaveny jsou skladovacími systémy německého dodavatele SSI SCHÄFER. „Právě komunikace mySTOCK s externími softwary, ať už platformou SCHÄFER, nebo centrálním ERP systémem, patřila ke specifikům implementace“, uvádí projektový manažer Radim Sýkora.



 
  

- Inzerce -

Efektivní řízení výroby? APS plánuje a zároveň optimalizuje

SiemensŘešíte otázky jaký termín dodání zákazníkovi je reálný? Kolik kapacit potřebujete pro uspokojení poptávky? Kolik materiálu za dané situace potřebujete? Bez použití plánovacích nástrojů APS je kapacitní plánování velice náročné. Siemens a Minerva Česká republika a.s. vás zve na webinář, kde se dovíte všechno důležité o pokročilém plánování.

  

- Inzerce -

S přípravou výroby pomůže software

Šetří čas i náklady podniku


SOFTIPVíce než kdykoli v minulosti platí, že pohotová reakce na změny trhu, nové objednávky či nestandardní požadavky zákazníků vytváří firmě konkurenční výhodu. A přesně o tom je informační systém SOFTIP MONACO. Nástroj, který dělá z technické přípravy výroby transparentní, rychlý a do značné míry automatizovaný proces.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
Siemens - CAM webinar
RSS kanál