facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Mailkit spustil novou verzi e-mailingového nástroje

Společnost Mailkit, tvůrce a provozovatel stejnojmenného nástroje pro rozesílání a správu e-mailingových kampaní, spustila jeho novou verzi. Oproti stávající se vyznačuje jednodušší obsluhou a příjemnějším a přehlednějším uživatelským prostředím. Další vylepšení se připravuje na začátek roku 2018 a bude souviset s blížícím se začátkem platnosti nařízení o ochraně osobních údajů GDPR. Na vývoji nové verze Mailkit pracoval téměř dva roky a zohlednil přitom více než dvě stovky požadavků klientů.



“Naší snahou nebylo přidávat nové funkce. To jsme dělali předchozích 8 let. Spíše jsme chtěli, aby ty stávající byly lépe přístupné uživatelům. Ti tak nově mohou sami ovládat funkce, jejichž nastavování bylo dříve poměrně složité a museli se v mnoha případech obracet na zákaznickou podporu. Nyní vše zvládnou sami,” vysvětluje Jakub Olexa, jednatel společnosti Mailkit.

Změn se dočkaly reporty, které se více přizpůsobily potřebám marketérů. Změnil se i způsob, jakým jsou v nich prezentována data. Nyní z nich lze nejen lépe vyčíst trendy a ekonomické výsledky kampaní, ale také jednotlivých segmentů příjemců.

Nový editor přináší i zásadní zjednodušení editace kampaní, kde nadále zůstala zachována možnost přímé editace pro pokročilé uživatele, novinkou je však drag & drop sestavování kampaní z šablon a jejich bloků a in-line editor. Ten umožňuje u šablon a bloků předem definovat oblasti, které je možné snadno editovat a zajistit tak konzistentní kvalitu výstupu.

Vylepšení se dočkaly i možnosti podmíněných doručení, kde jsou nově k dispozici komplexnější dotazy na více úrovních, a to včetně podmínek vázaných na předchozí reakce příjemců.


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.