Aktuality -> IT Projekty - 31. 7. 2015

LUCO klima využívá IS HELIOS Orange

Společnost LUCO klima, jejíž hlavní činností jsou dodávky, montáže a servis chladírenských průmyslových a klimatizačních technologií, včetně regulačních systémů k těmto technologiím, implementovala na jaře 2015 informační systém HELIOS Orange z produkce Asseco Solutions. V předchozích letech zde pracovníci i management využívali systém pro řízení servisu a ekonomický systém, které již však s růstem firmy nedokázaly pokrýt její potřeby. U obou původních softwarů postrádal management společnosti např. možnost evidence denních výkazů práce zaměstnanců k jednotlivým zakázkám (pro správné a rychlé vyhodnocení zakázek), provázanost systémů či jednoduchost tvorby dokumentů opakujících se dokladů, jejich plánování atp.



Implementace systému HELIOS Orange byla dokončena 30. dubna letošního roku a od té doby je zde systém v plném provozu.

 

Ve společnosti LUCO klima jsou implementovány tyto moduly a funkcionality: Účetnictví, Mzdy, Banka, Pokladna, Majetek, Fakturace, Sklady, Kompletace, Nabídky, objednávky a rezervace, Zakázky, Firemní aktivity, Manažerské rozhraní MS Excel a Nástroje přizpůsobení a uživatelské editory. Modul Firemní aktivity byl upraven dle potřeb společnosti LUCO klima a je využíván hlavně v oblasti služeb.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.