Lenovo představilo software AirClass určený pro virtuální výuku

Společnost Lenovo na veletrhu CES 2016 představila nový software AirClass určený pro efektivní virtuální vzdělávání. Společnost vyvinula software na jednoduchém základu, který mohou studenti, instruktoři i učitelé snadno používat pro sdílené dokumenty, fotky, videa a videochat. Na rozdíl od ostatních virtuálních meetingových řešení nabízí AirClass svým uživatelům možnost přehrát celou hodinu nebo část kurzu v chronologickém pořadí. Funkce analýzy emocí navíc umožňuje monitorovat zapojení studentů díky záznamu a vyhodnocení videa z jejich osobních webkamer.



AirClass také přináší možnost analýzy emocí do segmentu virtuálního učení. Studenti si mohou zvolit, zda nechají svůj notebook natáčet data pomocí webkamery v průběhu lekce. Tato data jsou následně zkombinována s informacemi od jiných studentů a podrobena analýze. Výsledkem je report studentovy pozornosti a angažovanosti v průběhu lekce. Software AirClass následně poskytne report instruktorovi jako součást funkce AirClass Replay. Ten se může rozhodnout, zda pro další lekce udělá ve své prezentaci nějaké obsahové či jiné úpravy.

Software AirClass bude poskytován na základě předplatného, které se bude odvíjet podle počtu vyučujících a podle počtu virtuálních učeben, připadajících na jednoho instruktora. Každá virtuální třída má neomezený počet uskutečnitelných sezení a lekcí.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.