LCS SIS elektronicky komunikuje s KB

Komerční banka umožňuje od prosince 2005 svým klientům elektronicky zasílat pohledávky k zajištění úvěrů z informačního systému LCS SIS z dílny LCS International. Od zavedení služby si KB slibuje větší komfort, flexibilitu a spokojenost svých klientů.

Tato nová možnost komunikace s bankou znamená zjednodušení a zrychlení celého procesu. Elektronická zástava pohledávek je velmi jednoduchý a flexibilní způsob zajištění úvěrových obchodů. Klient již nemusí doručovat seznamy pohledávek do banky v papírové podobě, ale automaticky tyto údaje vygeneruje přímo z ekonomického systému LCS SIS a zašle je elektronicky do banky, podobně jako soubory platebních příkazů. Vyexportovaný seznam pohledávek z modulu Účetnictví klient odesílá přes internetové bankovnictví KB prostřednictvím služby Mojebanka nebo Profibanka.

 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.