Aktuality -> IT Business - 24. 11. 2020 - Zdeněk Gric

Kryptoměnový fintech startup ze Slovenska vstupuje na český trh

Technologická společnost CRYPTON DIGITAL expanduje na český trh. První kancelář otevřela v Praze. Nosným produktem, se kterým přichází, je fintech platforma WEXO. Ta nabízí majitelům kryptoměn moderní funkce v bezpečném prostředí.



Od spuštění platformy WEXO pro slovenský trh uběhl půlrok a uživatelé dnes mohou přes WEXO kryptoměny nejen prodávat či je ukládat do kryptopeněženky, ale také pohodlně měnit mezi nejznámějšími kryptoměnovými páry. V krátké době plánují vývojáři přidat vlastní trezoring a vše podpoří spuštění aplikace WEXO pro Android a iOS.

"Daří se nám jít dopředu podle stanoveného plánu, což přináší stále nové možnosti pro registrované uživatele, ale také spokojnost na straně našich partnerův," doplnil Milan Božik, zakladatel společnosti CRYPTON DIGITAL.

WEXO je startup financovaný z vlastních zdrojů. Autoři ale umožnili omezené skupině nadšenců fintech projektů, stát se součástí WEXO a podílet se na růstu společnosti a startupu WEXO. Dnes jich je okolo 5 000 a s koncem roku se tato skupina partnerů definitivně uzavře na počtu 7 000.

"Řekli jsme si, že tuto možnost chceme dát i českému trhu. WEXO od první myšlenky myslelo na český trh. Pocházíme sice ze Slovenska a CRYPTON DIGITAL je slovenská společnost, ale WEXO produktově od začátku zastřešuje naše česká společnost. Česká republika je pro WEXO brána ze Slovenska”, vysvětlil Milan Božik z CRYPTON DIGITAL.

Společnost zahajuje aktivity i v Maďarsku a Polsku. Původně se inovativní tým ze Slovenska věnoval kryptoměnám jako investici, s čímž stále pomáhá svým klientům, naopak WEXO má za cíl umožnit každému neomezené využívání kryptoměn v běžném životě.

Produktově služby projektu aktuálně zastřešuje česká partnerská společnost UPDN ONE s bohatými zkušenosti na finančním trhu.


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

Když rozhodování podpoří data: Simulace procesů pomocí nástroje FlexSim

Rozhodování o změnách v logistice nebo ve výrobě patří mezi nejcitlivější fáze řízení podniku. Každý zásah – ať už jde o přesun regálů, zavedení automatizace, úpravu směn, nebo změnu dodavatelského rytmu – může mít zásadní dopad na výkon celého systému. Chybný odhad přitom může vést nejen k finančním ztrátám, ale i k narušení provozu, ztrátě důvěry zákazníků nebo přetížení zaměstnanců.