- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Konica Minolta představuje PSES 2.2
Nástroj na kontrolu tiskových operací a nákladů

Společnost Konica Minolta představila novou verzi PageScope Enterprise Suite – PSES 2.2. Nový nástroj se od svého předchůdce liší zejména podporou sekundárního autentizačního serveru a reporty s podrobnými informacemi o průběhu zatížení. Softwarové řešení PageScope Enterprise Suite systematicky propojuje jednotlivé aplikace, integruje je a pomáhá sdílet data pomocí jediného serveru, čímž výrazně usnadňuje práci s tiskovými zařízeními a dokumenty. Software je plně lokalizován do českého jazyka, modul NetCare Device Manager je zdarma, ostatní moduly si zákazníci mohou vyzkoušet zdarma po dobu 60 dní.

PSES obsahuje následující moduly:
- NetCare Device Manager pro správu a centralizovaný dohled tiskových zařízení
- Account Manager pro přehled o provozu a nákladech dle uživatelů, středisek a projektů
- Authentication Manager pro centrální správu uživatelů
- MyPrint Manager pro rozšíření možností tisku např. o funkci Follow Me
- MyPanel Manager pro vlastní nastavení ovládacích panelů pro každého uživatele










