Kentico představilo nový cloudový produkt

Česká IT společnost Kentico Software včera na konferenci 404 v Las Vegas poprvé oficiálně představila novinku nazvanou Kentico Cloud. Stejně jako u jejího stávajícího produktu, i tentokrát se jedná o software pro tvorbu obsahu webových stránek. Jak už ale název novinky napovídá, v tomto případě jde o řešení dostupné v cloudu, navíc zaměřené především na rychlejší přípravu, publikování a personalizaci webového obsahu.



Kentico Cloud využijí především firmy, které potřebují na web rychle a snadno nasadit nový obsah. Software je navržený tak, aby v něm mohli bez problémů pracovat jak vývojáři, tak marketéři. V současnosti obsahuje tři nástroje, díky kterým firmám poskytne dostatečně komplexní řešení pro tvorbu personalizovaného obsahu. Konkrétně jde o:

  • Kentico Draft, který umožňuje marketérům a copywriterům připravovat, komentovat, vzájemně upravovat a schvalovat obsah webu z jednoho místa.
  • Kentico Deliver s API-first přístupem, díky kterému lze v Draftu připravený obsah publikovat na webu nebo v mobilních aplikacích.
  • Kentico Engage, který umožňuje sledovat chování uživatelů na webu a na základě toho jim poskytovat personalizovaný obsah.

Bližší informace o jednotlivých produktech najdete na www.kenticocloud.com.

Kentico Cloud bude jako vůbec první komplexní software pro správu obsahu nabízen formou služby, tedy jako Software as a Service (SaaS). V praxi to tedy znamená, že celé řešení bude zajišťovat Kentico a zákazníkům odpadne potřeba software instalovat a provozovat. Díky SaaS řešení se zákazníci navíc nebudou muset zabývat aktualizací softwaru a zajištěním jeho bezpečnosti – o vše se postará přímo Kentico.

S cloudem pro Kentico začíná úplně nová etapa. Neznamená to ale, že by po 12 letech ukončilo vývoj a podporu svého hlavního produktu Kentico EMS (Enterprise Marketing Solution). Řešení bude vedle cloudového produktu vyvíjeno a podporováno i nadále. Na konferenci 404 Kentico ohlásilo jeho novou verzi Kentico 10, která bude oficiálně spuštěna na konci listopadu.


 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.