facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 29. 8. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

JITRANS logistik má nové řešení pro řízení a optimalizaci logistiky

Společnost JITRANS logistik, která se specializuje na 3PL služby pro velkoobchodní společnosti a e-shopy, nasadila informační systém mySTOCK WMS ve specializované oborové verzi Logistics od společ­nosti KVADOS. Jde o komplexní řešení pro řízení a optimalizaci logistiky, procesů a pracovníků ve skladech.



Nové IT řešení pomáhá JITRANS logistik ve standardizaci a zefektivnění logistických procesů, díky čemuž je schopná rychle absorbovat nové ukladatele, ale také sdílet a rychle zaškolit novou pracovní sílu, nastavit transparentní hodnocení pracovníků a mít k dispozici kvalitní reporting pro manažerské rozhodování a řízení.

Implementace systému mySTOCK proběhla v extrémně krátkém čase pouhých dvou měsíců. Od února 2022 tak běží systém ve společnosti JITRANS logistik v ostrém provozu, prozatím pro jednoho ukladatele, ale pracuje se na implementaci dalších dvou.

mySTOCK WMS komplexně řídí práci skladníků, kterým zadává úkoly s přesnými instrukcemi, tedy co, odkud a kam je potřeba manipulovat. Mimoto pro ukladatele přesně eviduje každý úkon prováděný s konkrétním sortimentem, jako například přemístění, balení či přebalení nebo přibalení návodu. Podporuje též evidenci spotřebovaného materiálu. Díky tomu může JITRANS logistik jednoduše a především transparentně fakturovat svým zákazníkům jednotlivé úkony, a to bez veliké administrativní zátěže.

Kromě WMS pro řízení logiky skladu KVADOS dodal a zrealizoval také interface, pomocí nějž je zajištěna přímá komunikace a výměna dat mezi ERP systémem ukladatele a WMS systémem společnosti JITRANS logistik. Díky tomu se markantně zrychlí a zefektivní komunikace mezi poskytovatelem a ukladatelem, který má okamžitý přehled o stavu zásob a automatizovaně dokáže přenášet požadavky na vychystání či naskladnění. Tím se tedy zajistí výrazné snížení administrativní pracnosti i chybovosti a zvýšení rychlosti celé komunikace.

Ilustrační foto.


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.