- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
JITRANS logistik má nové řešení pro řízení a optimalizaci logistiky
Společnost JITRANS logistik, která se specializuje na 3PL služby pro velkoobchodní společnosti a e-shopy, nasadila informační systém mySTOCK WMS ve specializované oborové verzi Logistics od společnosti KVADOS. Jde o komplexní řešení pro řízení a optimalizaci logistiky, procesů a pracovníků ve skladech.


Nové IT řešení pomáhá JITRANS logistik ve standardizaci a zefektivnění logistických procesů, díky čemuž je schopná rychle absorbovat nové ukladatele, ale také sdílet a rychle zaškolit novou pracovní sílu, nastavit transparentní hodnocení pracovníků a mít k dispozici kvalitní reporting pro manažerské rozhodování a řízení.
Implementace systému mySTOCK proběhla v extrémně krátkém čase pouhých dvou měsíců. Od února 2022 tak běží systém ve společnosti JITRANS logistik v ostrém provozu, prozatím pro jednoho ukladatele, ale pracuje se na implementaci dalších dvou.
mySTOCK WMS komplexně řídí práci skladníků, kterým zadává úkoly s přesnými instrukcemi, tedy co, odkud a kam je potřeba manipulovat. Mimoto pro ukladatele přesně eviduje každý úkon prováděný s konkrétním sortimentem, jako například přemístění, balení či přebalení nebo přibalení návodu. Podporuje též evidenci spotřebovaného materiálu. Díky tomu může JITRANS logistik jednoduše a především transparentně fakturovat svým zákazníkům jednotlivé úkony, a to bez veliké administrativní zátěže.
Kromě WMS pro řízení logiky skladu KVADOS dodal a zrealizoval také interface, pomocí nějž je zajištěna přímá komunikace a výměna dat mezi ERP systémem ukladatele a WMS systémem společnosti JITRANS logistik. Díky tomu se markantně zrychlí a zefektivní komunikace mezi poskytovatelem a ukladatelem, který má okamžitý přehled o stavu zásob a automatizovaně dokáže přenášet požadavky na vychystání či naskladnění. Tím se tedy zajistí výrazné snížení administrativní pracnosti i chybovosti a zvýšení rychlosti celé komunikace.
Ilustrační foto.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |