- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Jednou z atrakcí letošního Retail Summitu je obchod budoucnosti řízený umělou inteligencí
Česká společnost Analytics Data Factory společně se svými partnery představuje na letošní konferenci Retail Summit „Obchod budoucnosti“, ve kterém si návštěvníci mohou na vlastní kůži vyzkoušet, jak může vypadat nakupování s využitím nejmodernějších technologií. Modelový obchod je vybaven řešením s umělou inteligencí pro sběr a vyhodnocení dat v reálném čase, kompletním samoobslužným systémem, inteligentními regály schopnými rozpoznat demografické parametry nakupujících nebo vzdáleně řízenými digitálními cenovkami.


Aliance partnerů Analytics Data Factory, Gondella, Diebold Nixdorf, RN Servis, NOV a SamoBot na konferenci představuje svá technologická řešení poskládaná do jednotného celku v podobě modelové prodejny budoucnosti. V té probíhá většina procesů automatizovaně, s ohledem na úsporu času, energií a ekologický provoz. Umělá inteligence na základě získaných dat dokáže v reálném čase nejen optimalizovat provoz samotné prodejny, ale také zajistit zákazníkům personalizovaný nákupní zážitek.
„Podařilo se nám vytvořit alianci firem, které je schopna obchodním řetězcům společnými silami nabídnout kompletní řešení moderního obchodu budoucnosti na míru přesně dle jejich potřeb. Ze správného propojení technologií od různých dodavatelů tak provozovatel obchodu dokáže získat maximální užitek. Využití moderních řešení a umělé inteligence má v oblasti retailu velký potenciál, dokáže výrazně zjednodušit a zrychlit řadu procesů, ale také získat cenná data pro další rozvoj podnikání,“ vysvětluje Radim Kašpárek, COO společnosti Analytics Data Factory.
„Technologické trendy a inovace se promítají do všech oblastí retailu včetně tak základních věcí, jako je regálové vybavení prodejen. Chytré regály umožňují integrovat nové technologie a z pasivní součásti prodejny se tak stávají aktivním nástrojem, který dokáže optimalizovat provoz celé prodejny,“ doplňuje Dalibor Bosák, General Manager Gondella Czech Republic.
Formulář pro přidání akce
19.2. | Jak na vytěžování dat a zpracování došlých dokladů |
20.2. | Co jsou to ty DMSka |
26.2. | Webinář: Knowledge Work Automation: Klíč k moderní... |
10.4. | Konference ALVAO Inspiration Day 2025 |