- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Ixtent přináší na český trh řešení unblu pro komunikaci mezi návštěvníkem a provozovatelem webu
Společnost Ixtent navázala obchodní partnerství se švýcarskou společností unblu Inc., která poskytuje stejnojmenné řešení pro online interaktivní komunikaci a sdílení informací mezi návštěvníkem a provozovatelem webových stránek. Ixtent se tak stává prvním implementačním partnerem a dodavatelem tohoto řešení pro Českou republiku a Slovensko.


Řešení unblu umožňuje kromě online textové, audio a video komunikace také sdílené prohlížení webových stránek či dokumentů. Návštěvník a operátor webu tak mohou sdílet stejný pohled na webové stránky či dokument, společně je procházet či upravovat jejich obsah.
„Web je stále důležitějším prodejním nástrojem. Zjišťujeme však, že tomuto kanálu chybí osobní kontakt, který je často kritickým faktorem úspěšného prodeje. Pokud zákazník rychle nenalezne, co hledá, a není mu poskytnuta možnost osobního kontaktu, opouští webové stránky. Hlavním trendem se proto stává online zákaznická podpora, která umožní snadno a v reálném čase obsloužit (potencionálního) zákazníka a poskytnout mu přesvědčivým způsobem informace, které ho zajímají,“ říká Roman Knapp, obchodní ředitel společnosti Ixtent.
„Firmy a organizace využívající unblu na svých webových stránkách mohou v reálném čase komunikovat s potencionálními nebo stávajícími zákazníky, navigovat je při hledání na webových stránkách, poskytnout jím dodatečné informace k nabízeným produktům či službám, případně s nimi okamžitě sjednat objednávku či smlouvu,“ říká Knapp.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |