facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Analýzy - 25. 7. 2006

Internet pokračuje v růstu

graph_630.jpgSpolečnost Internet Security Systems (ISS) ve své výroční zprávě o růstu internetu oznámila, že počet nově registrovaných internetových domén vzrostl oproti minulému roku o 21 procent, přičemž počet nových webových stránek vzrostl oproti minulému roku o 17 procent. Podle zprávy se v porovnání kontinentů co do růstu počtu registrovaných domén na prvním místě umístila Afrika s 37,4% nárůstem. Jižní Amerika je v těsném závěsu s 35% nárůstem, Asie vykazuje 22% nárůst a následuje Evropa s 21% nárůstem.

V Evropě byl za posledních 12 měsíců zaznamenán nárůst počtu internetových domén o 21 procent. Tento vývoj je možno spojovat s uvedením nové top-level domény .eu. Od začátku prodeje této domény, který začal v dubnu tohoto roku, bylo zaregistrováno více než dva milióny adres. Výroční zpráva společnosti ISS dále uvádí, že došlo i k velkému nárůstu v počtu webových stránek, a to na úrovni 17,6 procent. V Evropě byl tento růst nejvyšší a dosáhl úrovně 20,7 %. Následuje Afrika, pouze s minimálním odstupem a růstem 20,1 %. Na třetím místě se umístila s 18,5% nárůstem Jižní Amerika. Severní Amerika zůstává na čtvrtém místě s pouhým 14% nárůstem počtu webových stránek.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.