- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
INOVIO Enterprise.process.portal
Procesní a workflow softwarové řešení pro středně velké společnosti
Společnost Tactica Management uvádí na český trh novinku z oblasti procesních a workflow softwarových řešení pro středně velké společnosti. Rodina produktů pod značkou INOVIO se tak rozrůstá o robustní řešení pro náročné klienty, jehož výrobcem je česká firma. Uvedení produktu INOVIO Enterprise.process.portal je reakcí na požadavky klientů po automatizaci firemních procesů a zrychlení průtoku procesů firmou. Produkt INOVIO Enterprise.pro¬cess.portal je procesní portálovou aplikací, která je určena pro rychlý vývoj a provozování moderních workflow s webovým rozhraním a vestavěnou podporou oběhu elektronických dokumentů.


Platforma INOVIO Enterprise.process.portal je připravena speciálně pro podnikové prostředí středně velkých společností. Produkt je připraven pro rychlý vývoj s cílem přesně reflektovat požadavky zákazníka a eliminovat kompromisní neefektivní řešení postavené na obecných produktech splňujících pouze část z požadované funkcionality. Díky produktu INOVIO lze automatizovat jakýkoliv proces a vytvořit pro něj efektivní workflow. Každý proces je tvořen sledem pracovních kroků. Tyto jsou následně předkládány ke zpracování konkrétním pracovníkům firmy, čímž je zajištěn velice rychlý a efektivní “průtok procesů” společností. Výhodou je zajištění opakovatelnosti bez lidských chyb, přidělení jednoznačné odpovědnosti pracovníků za provedení konkrétního kroku a celková automatická dokumentace každého procesu.
Pomocí INOVIO Enterprise.process.portal lze snadno automatizovat například následující procesy: Schvalování došlých faktur, Contract management, Reklamační řízení, Schvalování objednávek, Zalistování nových produktů, Řízení požadavků na IT, Incident management, Change management, Release management, obecně ITIL procesy, Oběh dokumentů, Leadmanagement, Řízeních obchodních případů, Řízení zakázek, Řízení neshod, ISO dokumentace a další.
Díky integrovanému workflow a automatizaci zvoleného procesu uživatel zaznamená jednoznačný nárůst produktivity, vitality a zodpovědnosti všech spolupracovníků. Veškeré klíčové procesy lze snadno zautomatizovat tak, aby přesně odpovídaly dosavadním firemním požadavkům a zvyklostem. Uživatelé získají jednotné uživatelské rozhraní, které je dostupné 24h. denně, odkudkoliv pro všechny oprávněné uživatele.
11.7. | CyberEdu Letní škola |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
29.9. | The Massive IoT Conference |