Inovace ve vyhledávání

accoona652.jpgAccoona, společnost provozující internetový vyhledávač, který je založen na technologiích umělé inteligence, představuje svou inovaci “One-Click for AllSearch”. Technologie umožňuje spojit výsledky vyhledávání tří kategorií – zpráv, obchodních informací a webových portálů v jeden styčný bod. Výsledky jsou tříděny a řazeny pomocí četných filtrovacích nástrojů. Inovace vyhledávače Accoona “AllSearch” spojuje “top” výsledky ve všech třech kategoriích – zpráv, obchodu a webu v jeden snadno čitelný bod. To uživateli umožní třídění a rozšiřování vyhledávání, přičemž zároveň dochází k memorování každé shlédnuté stránky.

“One-click” charakterizuje zejména:
  • Větší počet výsledků – zajišťuje uživateli podrobnější náhled na související zprávy, obchodní informace a webové stránky
  • Související výsledky- umožňují vyhledat další výsledky podobné původnímu zadání v obou kategoriích – zpráv a obchodních informací
  • Mapování - je důležitou pomůckou v oblasti vyhledávání informací týkajících se podnikání a obchodu a umožní uživateli nalézt adresu společnosti na mapě s využitím zoomu. V databázi je uvedeno 43 milionů společnosti.
K další vlastnostem lze přiřadit Business links (obchodní odkazy), Corporate structure (Struktura podniku) a Business Similar (obdobné obchodní informace). Uživateli je umožněno výsledky třídit dle relevance pomocí "drop down menu".
Vyhledávač byl oficiálně představen předsedou společnosti Accoona, Eckhardem Pfeiffrem v sídle Spojených národů v New Yorku 8. prosince 2006 při příležitosti vyhlašování "Cen asociace zpravodajů Spojených národů".

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?