facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Infor představil platformu pro komunikaci a sdílení informací Workspace

social_network.jpgInfor na konferenci Inforum 2012 oznámil novou generaci své platformy Infor10 ION Workspace určenou k lepší spolupráci a rozhodování v rámci podniku. Platforma nyní poskytuje kontextové informace v populárním prostředí typu sociálních sítí, nabízí uživatelský komfort díky na rolích postaveným informacím z různých aplikací dostupných z jednotného rozhraní s jednotným vzhledem.

Workspace poskytuje společnostem prostředí sociální sítě pro sdílení informací a komunikaci při současném zajištění ochrany citlivých obchodních a zákaznických dat. “Workspace bere dobře známé komunikační nástroje a aplikuje je do pracovního prostředí. Společnosti díky tomu mohou dosahovat větší produktivity a zlepšovat spolupráci ve vnitropodnikovém prostředí,” říká k uvedení produktu president Inforu Duncan Angove. Workspace využívá postupů dobře známých ze sociálních sítí. Uživatel si vytvoří virtuální profil, následně pak může komunikovat s kolegy, zakládat veřejné i soukromé skupiny, komentovat příspěvky ostatních atp.

Data (například o objednávkách, fakturách atp.) je přitom možné do systému „natáhnout“ prostřednictvím Infor10 ION technologie z ostatních podnikových aplikací (ERP) a „postovat“ je na stránky uživatelů, pro které jsou relevantní (například podle pozice v organizaci). Uživatel už tak nemusí data vyhledávat v jiných systémech, Workspace mu kontextové informace poskytne sám. Součástí nového Workspace je i ION Business Vault, která jako archiv „skladuje“ firemní dokumenty a konverzace a umožňuje v nich vyhledávat díky tagování klíčových slov.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.