facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 13. 9. 2007

IBM uvádí řešení jednotné komunikace

Lotus_Sametime_737.jpgNa konferenci VoiceCon 2007 představila společnost IBM další fázi své strategie pro jednotnou komunikaci a spolupráci (UC2). Rozšířila aplikaci IBM Lotus Sametime na produktovou řadu, jež zahrnuje i nový software pro integraci telefonie. Nová aplikace Lotus Sametime Unified Telephony zprostředkuje telefonní komunikaci přímo z podnikových aplikací, které lidé používají nejčastěji. Aplikace, založená zčásti na prvcích technologie Siemens OpenScape, umožní spravovat komunikaci napříč různými telefonními systémy a přistupovat k telefonním funkcím prakticky z jakékoli podnikové aplikace.

S produktem Lotus Sametime Unified Telephony budou uživatelé moci:

  • Spravovat příchozí hovory – Příchozí hovor otevře upozornění na pracovní ploše uživatele s možnostmi zpracování hovoru. Uživatelé si mohou hovor odeslat na jiné zařízení, například mobil, do hlasové schránky, nebo hovor vyřídit v počítači jako VoIP (hlas přes IP). Kromě toho si uživatelé mohou nastavit pravidla, jak chtějí hovory vyřizovat podle svého stavu.
  • Vidět, kdo je k dispozici pro komunikaci a jaký komunikační prostředek může daný uživatel použít – Kromě stavu přítomnosti pro posílání rychlých zpráv mohou uživatelé v seznamu kontaktů aplikace Lotus Sametime vidět, zda je určitý kontakt k dispozici na telefonu.
  • Rychleji se spojit s kolegy – Uživatelé si mohou z počítače udělat softwarový telefon, jehož prostřednictvím mohou přímo volat a hovořit s osobami ze seznamu kontaktů. Navíc mohou několika klepnutími myši vybrat jednotlivce, s nimiž chtějí sestavit konferenční hovor přes VoIP i jakýkoli běžný telefon.
  • Propojit se s různým back-end a staršími systémy – Lotus Sametime Unified Telephony bude fungovat ve smíšeném prostředí s různými podnikovými telefonními systémy. Díky tomu budou firmy moci poskytnout svým uživatelům společný vzhled a chování bez ohledu na použité back-end systémy.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.