- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Aktuality -> Komunikace a sítě - 13. 9. 2007
IBM uvádí řešení jednotné komunikace
Na konferenci VoiceCon 2007 představila společnost IBM další fázi své strategie pro jednotnou komunikaci a spolupráci (UC2). Rozšířila aplikaci IBM Lotus Sametime na produktovou řadu, jež zahrnuje i nový software pro integraci telefonie. Nová aplikace Lotus Sametime Unified Telephony zprostředkuje telefonní komunikaci přímo z podnikových aplikací, které lidé používají nejčastěji. Aplikace, založená zčásti na prvcích technologie Siemens OpenScape, umožní spravovat komunikaci napříč různými telefonními systémy a přistupovat k telefonním funkcím prakticky z jakékoli podnikové aplikace.

S produktem Lotus Sametime Unified Telephony budou uživatelé moci:
- Spravovat příchozí hovory – Příchozí hovor otevře upozornění na pracovní ploše uživatele s možnostmi zpracování hovoru. Uživatelé si mohou hovor odeslat na jiné zařízení, například mobil, do hlasové schránky, nebo hovor vyřídit v počítači jako VoIP (hlas přes IP). Kromě toho si uživatelé mohou nastavit pravidla, jak chtějí hovory vyřizovat podle svého stavu.
- Vidět, kdo je k dispozici pro komunikaci a jaký komunikační prostředek může daný uživatel použít – Kromě stavu přítomnosti pro posílání rychlých zpráv mohou uživatelé v seznamu kontaktů aplikace Lotus Sametime vidět, zda je určitý kontakt k dispozici na telefonu.
- Rychleji se spojit s kolegy – Uživatelé si mohou z počítače udělat softwarový telefon, jehož prostřednictvím mohou přímo volat a hovořit s osobami ze seznamu kontaktů. Navíc mohou několika klepnutími myši vybrat jednotlivce, s nimiž chtějí sestavit konferenční hovor přes VoIP i jakýkoli běžný telefon.
- Propojit se s různým back-end a staršími systémy – Lotus Sametime Unified Telephony bude fungovat ve smíšeném prostředí s různými podnikovými telefonními systémy. Díky tomu budou firmy moci poskytnout svým uživatelům společný vzhled a chování bez ohledu na použité back-end systémy.
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
RSS kanál
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce








