- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 13. 10. 2006
Hodnocení žadatelů o úvěrové produkty a vymáhání pohledávek
Společnost SinTe představila systém Decision Maker, který umožňuje automatizované hodnocení žadatelů o úvěrové produkty, a Debt Manager, systém pro inteligentní vymáhání pohledávek. Decision Maker je workflow řešení, které podporuje centralizovaný rozhodovací model řešení úvěrových žádostí v rámci RETAIL a SME produktů. Decision Maker podporuje jak automatizované úkoly prováděné systémem, tak manuální úkoly prováděné jednotlivými pracovníky zapojenými do úvěrového procesu. Vzhledem k pokrytí pracovního procesu od prvopočátku, tj. od pořízení žádosti až do otevření úvěrových účtů a tisk úvěrové smlouvy, je systém univerzálním nástrojem pro podporu masivně poskytovaných úvěrových produktů.

Debt Manager poskytuje řízení a automatizaci vymáhacích procedur spojených s dlužníky (neplatiči). V rámci vymáhání lze volit z velké škály komunikačních forem s klientem v rámci early-collection fáze a nebo lze využít přednastavených postupů ukončení vztahu dlužník – věřitel v rámci late-collection. Mezi tyto postupy patří prodej pohledávky agentuře, komunikace v rámci soudního řízení, dědické řízení apod. Významným prvkem Debt managera je také podpora fáze pre-collection tj. monitoring platební kázně klienta a monitoring stavu klienta samotného. Tímto postupem jsou do procesu zapojeny mnohé externí datové zdroje informující o stavu klienta a interní transakční a účetní systém informující o platební kázni. Výsledkem je varování v případě zjištění negativního signálu který může vést např. ke změně obchodních podmínek nebo k zahájení komunikace s klientem ještě než vznikne polhůtní pohledávka.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
Formulář pro přidání akce










